Krisbcs 0 Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 Hei! Er det noe som skjer i Bergen for tiden eller er det helt dødt? Er det liv i lokallaget fremdeles eller? Quote Link to post Share on other sites
Tommy Andersen 0 Posted March 13, 2015 Share Posted March 13, 2015 Vi er mange medlemmer, men ikke så mye aktivitet.. Quote Link to post Share on other sites
Kjell Arne 0 Posted March 14, 2015 Share Posted March 14, 2015 Kunne no hatt eit lokalt møte/treff no i desse vår-tider ? Quote Link to post Share on other sites
Tommy Andersen 0 Posted March 14, 2015 Share Posted March 14, 2015 Helt enig i at vi må ha et treff.. Hva sier Kjell Arne til å stå for organisering? Quote Link to post Share on other sites
Kjell Arne 0 Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 Ingen problem, me kan ta eit møte/treff no på Onsdag den 18. Mars klokka 19:00 på Roalds Kro hvis det er noen interesse ? Quote Link to post Share on other sites
Tommy Andersen 0 Posted March 16, 2015 Share Posted March 16, 2015 Eg kommer eg! Quote Link to post Share on other sites
Tonny S212 0 Posted March 16, 2015 Share Posted March 16, 2015 jeg kommer og hvis jeg når og komme på land Quote Link to post Share on other sites
Glenn K Eriksen 0 Posted March 17, 2015 Share Posted March 17, 2015 Lang å kjøre for deg tonny? Quote Link to post Share on other sites
Tonny S212 0 Posted March 17, 2015 Share Posted March 17, 2015 Lang å kjøre for deg tonny? er på job I Norsjøen kommer hjem onsdag. elles kun 7mil en vei Quote Link to post Share on other sites
Glenn K Eriksen 0 Posted March 17, 2015 Share Posted March 17, 2015 Ja, jeg har hørt rykter at du befinner deg litt Nord Vest for Bergen, ca Rebnor? Quote Link to post Share on other sites
Lassen 0 Posted March 17, 2015 Share Posted March 17, 2015 Kan være åpen, men hadde vært kjekt om det var flere enn 3 stk. Quote Link to post Share on other sites
Tonny S212 0 Posted March 17, 2015 Share Posted March 17, 2015 Ja, jeg har hørt rykter at du befinner deg litt Nord Vest for Bergen, ca Rebnor? :D Quote Link to post Share on other sites
Joakim Borkner 0 Posted March 18, 2015 Share Posted March 18, 2015 Mulig jeg kommer meg ut men en kompis hvis det blir noe av. Men blir muligens uten stjernebil da det er litt tidlig å ta de ut Quote Link to post Share on other sites
Kjell Arne 0 Posted March 18, 2015 Share Posted March 18, 2015 Eg kjører til Roalds Kro nå snart, så det er bare å komme Quote Link to post Share on other sites
Tonny S212 0 Posted March 18, 2015 Share Posted March 18, 2015 Det var årets første treff i Bergen 4 biler Quote Link to post Share on other sites
Tommy Andersen 0 Posted March 24, 2015 Share Posted March 24, 2015 Det var årets første treff i Bergen 4 biler det vi manglet i antall tok vi igjen i stil! Quote Link to post Share on other sites
Silver 0 Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Hei. Ny her og hadde planer om tur til Gol i mai. Er dere flere biler fra Bergen som skal ? .. Evt kjører gjerne med dere. Møtes dere iblant ? Quote Link to post Share on other sites
Joakim Borkner 0 Posted April 26, 2015 Share Posted April 26, 2015 Hei Meg og en kompis skal oppover med hver sin bil. Vi kommer nok til å ta fri fredagen og kjøre opp etter jobb på torsdag Vet det var et møte for litt siden men da hadde ikke jeg bilen ute fra vinterlagring så fikk ikke hvert med på det dessverre. Quote Link to post Share on other sites
Silver 0 Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Ok... skal prøve å få fri jeg også....om dere vil ha meg på slep Quote Link to post Share on other sites
Joakim Borkner 0 Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Jada det er jo kjekt å kjøre flere biler sammen. Mulig broren min skal være med sin bil hvis den blir klar. Jeg kommer til å kjøre opp med w210 min og kompisen min med en w201. Eventuelt så skal vi og opp på vårmønstringen, så det går vel an å ta et lite treff før gol. Ellers er vi ofte å skrur på bilene. Hvilken bil e det du tenkte å kjøre Quote Link to post Share on other sites
Silver 0 Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Ok, ja hadde jo vært kjekt med et lokalt treff før Gol også.... Et lite tips før Golturen er at de starter asfaltering av Hardangervidda i disse dager...skal holde på en stund....dette betyr asfalt lim og dritt som sitter godt ... ikke helt ideelt for oss kanskje ?!?! Har dere noen fast plass dere skrur? På meg blir det cls til Gol. Gi gjerne en lyd om dere har planer om et møte før turen...kommer gjerne på en luftetur Quote Link to post Share on other sites
Joakim Borkner 0 Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Skal uansett på vårmønstringen, da vi skal gå vakter og litt sånn. Ellers så har vi fått leie plasser til å skru i kjøkkelvik. De skal asfaltere ja hmm. Ikke noe særlig å få det på bilen nei. Har nettopp fått lakkert ene døren og, så vi kan gjerne kjøre Lærdal Hemsedal strekningen. Såfremt det ikke blir noe møte i bergensavdelingen før gol, er det nå bare å ta en tur til kjøkkelvik hvis du vil. Eventuelt et annet sted. Er nå ofte ute med bilen, må få sett clsen og Quote Link to post Share on other sites
Silver 0 Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Hei. Er dere reist, evt om ikke avreisetidspunkt ? Mvh Helge Quote Link to post Share on other sites
FrodeS 20 Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 Husk at hvis dere vil prøve å blåse litt liv i lokallaget, så kan medlemsansvarlig stille med epost-lister over medlemmer i området, og det er en ubenyttet støtte på kr. 2000,- til gode formål for å samle lokallaget. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts