Jump to content
gilligilbe

plan for innlandet?

Recommended Posts

Hei er nytt medlem her inne. Ser at det er en gjeng som skal til Gol i starten av februar, men jeg finner ikke ut hva som skjer der? Og lokaler til innlandet, hvor er det?

Hei er nytt medlem her inne. Ser at det er en gjeng som skal til Gol i starten av februar, men jeg finner ikke ut hva som skjer der? Og lokaler til innlandet, hvor er det?

Lokale har vel vært litt forskjellig men vi har hatt fast treff hos gilberg i br dal hvertfall i vinter sesongen. Å litt ute ellers i sommerhjul sesongen;)

vi har fortsatt gilberg lokalene og kaffe maskin også kake kan også tas ut mot ca 50 kr persjonen så får vi også litt inn i klubbkassa

ja mulig å kanskje få til noe greier i februar sikkert ja... kan ikke du evt sms meg? er ikke inne her så ofte så kan du plinge på eller noe om dere finner ut noe, er si9kkert mulig å låne lokalene på gilberg til der ratt også, eller så kan vi jo kanskje få til noe lignende som vi har hatt en gang før hos fattern! nr mitt 452 85 309

Det blir sammenkomst hos Gilberg torsdag 5mars da  :)

Vi diskuterer litt om sesongen som rett rundt hjørnet, litt om treff, møter osv.

er det en idè å bruke spond appen?

Jeg har tatt den i bruk allerede, TA. Fant nr. ditt på 1881 og inviterte deg til gruppa jeg lagde :)

ok jeg var på noen treff i fjor på gilberg hvertfall men det datt egentlg bare ut grunnet dårlig aktivitet og oppfølging  på treff her..  vare bare litt spent på tallet i år.

skjønner.. hadde vært bra om det var mere jevnlige treff og oppdateringer ,var litt av grunnen til at jeg datt av lasset. litt synd også fordi det er jo sosialt men var borti at vi var 3 stk på treff og det er jo vel lite. men skal prøve og holde meg oppdatert igjen på hva som skal skje utover.

Jeg må si det har vært bra oppmøte det siste halvåret egentlig. Sist vi var på Biri måtte vi slå sammen noen bord. Da var vi vel fort 10-12 kanskje? Sist hos Gilberg var vi vel 7 ca. Også 20 nå på Marche som det ble skrevet her. Neste treff blir vel mot slutten av Juni tenker jeg. Da finner vi en dag vi reiser til Dinern på Tretten. Også er det jo morsomt hvis vi kan være mange som kommer fra innlandet på Landstreffet på Gol :)

Det stemmer. Jeg er på jobb helt til mandag. Så får ikke med meg det dessverre :(