Jump to content
_s_y_v_e_r_s_e_n_

What did you buy on ebay today?

Recommended Posts

Fin å ha ruteren i den der  :)

Det er den siste delen jeg manglet for at monteringen av det originale tilhengerfestet skal være komplett

Da kan jeg montere braketten for utløseren i rommet.

Til nå har den bare ligget løst der inne

Hvis man ikke har tilhengerfeste så er det dekselet mye dypere og da kan man ikke montere utløseren innenfor.

Kjøpte denne for en stund siden. Men var etter min standard ikke fin nok. Så ligger i garasjen hvis noen kunne tenkt seg den.

sKwB.jpg

Pioneer TS-g1722I 17cm 6.5 inch Cheap 2 way 240Watt car Speaker door or Shelf

$(KGrHqJHJDYE-8ydmlv6BP31iEe+zQ~~60_12.JPG

Ble montert i dørene foran:)

Kjøpte denne for en stund siden. Men var etter min standard ikke fin nok. Så ligger i garasjen hvis noen kunne tenkt seg den.

Passer den til 124? Kunne tenkt meg et oppbevaringsrom til!

Passer den til 124? Kunne tenkt meg et oppbevaringsrom til!

Har sendt deg en PM.

Kjøpte for en tid tilbake dette settet beskyttelses settet til fadern sin Polaris Big Boss 6x6 atv.

I6ngf.jpg

Å jeg venter på første post enda.

Estimated delivery Nov 13, 2014 - Nov 20, 2014 står det, og det er fra Birmingham, United Kingdom. Jaja, kanskje jeg får dem til uka  :)

Etter mye positiv omtale her inne så har jeg bestillt og motatt 2 flasker med Rain-X. Meget hurtig levert fra England, bestillt 13.nov, levert i postkassen 20.nov.

Ingenting kjøpt i dag, men har ikke tall på hvor mange deler til telefoner jeg har kjøpt der i de siste åra... 8)

Bestillte et I/O-kort til min væskeskadede MacbookAir i går, har tidligere bestillt og fått et hovedkort, men det var ikke bare det som var skadet fant jeg ut. Nå blir den å funke med all innmaten ny, foruten SSD og nettverk/bluetoth-kortet :)

Å jeg venter på første post enda.

Estimated delivery Nov 13, 2014 - Nov 20, 2014 står det, og det er fra Birmingham, United Kingdom. Jaja, kanskje jeg får dem til uka  :)

Disse fikk jeg. Tok litt tid. 3 stk var hele, den siste måtte jeg lime. Håper det funker.

I dag har jeg vunnet en auksjon på ebay  8)

Har akkurat bestillt en kondensator og en varistor for ombygging av en Ryobi lader fra 120V til 230V.

Den er til min USA bestillte "lommelykt" med 35W xenon :)  Tidligere kjøpte jeg en omformer 120V-230V og den funket bra til å lade et 1,5A batteri, men i dag mottok jeg et 4A batteri og da sa den takk for seg.

Merkelig da omformeren skal tåle 100W og laderen trekker maks 85W.

Nyttig sak og praktisk elektronisk lås til garage døren eller boden.

Samsung EZON Smart Digital DoorLock SHS-2320 SHARK + 2 RF card keys / Keyless

$_12.JPG

demovideo

Har i dag bestillt airmatic compressor fra Tyskland. Denne kompresssoren var ny da jeg kjøpte bilen for 3 år siden, men forrige eier byttet ikke releet samtidig :(  Så denne kompressoren kan ha gått sammenhengende ved kjøring i 3 år?