Jump to content
Grasto

November: Go-kart i Brumunddal torsdag 13.11 kl. 18.00

Recommended Posts

Heisann folkens og takk for sist. Veldig positivt med godt oppmøte fra både store og små på Biri :)

Stian hadde et forslag om å ta gokart kjøring i Brumunddal som neste treff. Så da prøver vi å få til det.

Dato er bestemt. Dette blir 13.11

Fra 26.10 vil jeg at alle de som ønsker å være med gir endelig svar på at de ønsker å delta innen 1 uke før treffet skal skje. Altså, 06.11 om det blir treff 13.11, og 13.11 om det blir treff 20.11.

Dette er for å få vite ca. hvor mange vi vil bli. Det er ingen bindende påmelding. Men jeg tenker å sende Gokart'n en forespørsel om et tilbud på kjøring, og da er det greit å vite ca. hvor mange vi blir.

Datoene er som sagt 13.11 eller 20.11. Klokkeslettet blir ca. 18.00.

Hilsen Simen :)

Fikk meldinga, ja. Sendt videre, men jeg har ikke fått sett på den ennå.

Ja, ser det an, men rimelig sikker på at det ikke går den 20. for min del.

Den er god.

Så bra :)

Da så det ut til at det blir treff 13. November!

Og nå må jeg få vite hvem som ønsker å være med på dette. Svarfrist blir 6. November!

Dere kan sende en PM til meg for påmelding. Eller sende en sms til 45 27 15 90. Da hvor mange som ønsker å være.

Dette er selvfølgelig ikke no bindende påmelding. Men det er en fordel at tallet er så nøyaktig som mulig når jeg skal ta kontakt å spørre om et tilbud.

Edit: Legger ved en link til hjemmesiden: http://www.hamargokart.no/

Er med jeg. ☺

Bra bra :) Send gjerne en melding til bekjente som også er medlem, så dette sprer seg. Stian er også med + 2 fra BOS Gjøvik.

Flott Frode :)

Da er vi 10 personer som tenker å ta turen. Jeg har sett litt på prisene og tenkt litt.

Det finnes tre alternativer for denne dagen. Merk: Kun lov med maks 8 karter på banen samtidig.

Alternativ 1: Vi leier banen i 30 min for 3700,- (370,- per pers)

Alternativ 2: Vi leier banen i 60 min for 6200,- (620,- per pers)

Alternativ 3: Vi kjører så mange heat vi selv ønsker.

1 heat 160,-

2 heat 320,-

3 heat 480,-

4 heat 600,- (Kjører du 4 heat får du et femte gratis)

Hvert heat er på 9 min, og du rekker å bli ganske svett i panna slik jeg husker det.

Hvis vi skal leie hele banen må jeg ringe og forhåndsbestille. Om vi går for alternativ 3 så vil jeg ta en telefon og melde om vår ankomst 13 November. Slik at de vet at vi kommer. 

Personlig tenker jeg at alternativ 3 er mest hensiktsmessig. 30 min baneleie tenker jeg blir for kort tid. Og 60 min tenker jeg blir for dyrt når vi kan kjøre fire heat for 600,- per pers. Så jeg tenker vi bare går for alternativ 3 hvis det ikke er noen motsigelser på akkurat det :)