Sven Håkon Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 Veteranprosjekt selges helt eller i deler. Bilen er en 1975 W114 230, kjøpt ny i Norge av den chilenske ambassaden. Jeg overtok prosjektet i begynnelsen av 2008 fra et pensjonert ektepar som har eid bilen siden 80-tallet. De hadde påbegynt restaureringen av bilen, men innså at helsen ikke ville strekke til for å få den ferdig. De hadde rukket å bytte gulv, overhale motor, samt å bytte bremser+eksosanlegg. Jeg har skaffet det meste som trengs av karosserideler for å fullføre prosjektet, men det gjenstår selvsagt en del jobb - eksempelvis må bakskjermene byttes (igjen), nedre del av C-stolpene må byttes og dørene må pusles sammen for å bli bra. Motoren starter og sviver fint, girkassen fungerer som den skal og bremsene er bra. Jeg har også klart å samle sammen en imponerende mengde deler tross lite direkte fremgang med prosjektet. Slik så den ut da jeg hentet den: Ta kontakt for mer info, hva som kan/skal følge med og eventuell pris - send meg gjerne en mail på shvoldum@gmail.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted March 7, 2015 Author Share Posted March 7, 2015 Denne blir dessverre sendt til de evige jaktmarker i løpet av noen uker. Ved interesse for deler, send meg en PM så blir vi enige om pris. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Honoré Posted March 24, 2015 Share Posted March 24, 2015 Har du pratet med Harald Bru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted March 24, 2015 Author Share Posted March 24, 2015 Jepp, det var han som foreslo å legge hele sulamitten ut for fem papp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Posted March 24, 2015 Share Posted March 24, 2015 E det bare å møte opp i dalen, lage seg en liten haug av ting en vil ha og så finner du på en latterlig lav pris? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted March 25, 2015 Author Share Posted March 25, 2015 E det bare å møte opp i dalen, lage seg en liten haug av ting en vil ha og så finner du på en latterlig lav pris? Jeg skal ta vare på noen småting, men torsdag kveld er det i prinsippet fritt frem ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts