Jump to content

Anette sin 500sec

AnetteSec
 Share

Recommended Posts

Da fikk jeg kjøpt en nydelig sec som jeg hentet hjem fra Haugesund i går.

I dag skal den få en vask,som trengs etter den 7 timer lange turen hjem.

Jeg elsker bilen og skal stirre på den i hele dag :D

Neimen, Anette, da.. Så fin bil tror jeg ikke finnes i Haugesund. Det var på Karmøy, nærmere bestemt Kopervik du hentet den  :D.

Håper du blir fornøyd med bilen, ble et midlertidig tomrom i hobbygarasjen her nå  :D.

Kan legge ut flere bilder i morgen hvis jeg får det til :D

Jeg tar bilder med iPad'n er det derfor bildene blir så rare eller har det noe med bildestørrelsen å gjøre?

Får prøve å lese meg frem til noe på forumet her. Eneste jeg stort sett har fått til med pc er å være på finn.no :P

Det er ikke værre enn på finn. Det er faktisk like lett. Men om du tar bilder med "padda", så vri dem først på pcn din. Så går du inn på denne siden å laster opp bildene. Klippe og lime kan du sikkert, og da klipper du ut linken å limer den inn her på forumet. Når det er gjort, merker du linken, å trykker på bildeknappen over smileyene. Du kan med fordel skrive 8 eller 900 i bildestørrelse før du laster opp, da slipper dem å bli så store. Lykke til.

Da var det nok deg :) Så bilen først på "Elsta'n" og siden ved Årnes. Den bilen var rimelig strøken :)

Litt usikker på området rundt Auli, men Årnes - Neskollen - Jessheim er det noen medlemmer i hvertfall :) Er nok alltids noen som er medlemmer som ikke er så aktive også.

• 2 months later...