Jump to content

Biltreff Egersund 15/09-2006

Recommended Posts

• Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det kaoset stopper når man passerer rundkjøringen på Ålgård...  :lol:

Jo, men det tar jo sin tid å komme til Ålgård i de tidene på døgnet. Har flere ganger brukt 30 minutt fra Kvadrat til Brannstasjonen i Sandnes.

Jo, men det tar jo sin tid å komme til Ålgård i de tidene på døgnet. Har flere ganger brukt 30 minutt fra Kvadrat til Brannstasjonen i Sandnes.

Ville du kjørt rundt riksveien "på baksiden" av Bryne/Nærbø og ned til Egersund?

Ville du kjørt rundt riksveien "på baksiden" av Bryne/Nærbø og ned til Egersund?

Var planen det, ja. Slipper jo rushtrafikken da. Men som sagt, jeg er med på det meste jeg. :lol:

Var planen det, ja. Slipper jo rushtrafikken da. Men som sagt, jeg er med på det meste jeg. :lol:

OK... Vi må først ta oppsummeringen på antall deltakere, deretter får vi finne ut om de fleste kommer til oss på Klepp og at vi drar derfra?  :P

Jeg ser av Medlemsnytt for Lokallag Stavanger at jeg er blitt plukket ut som den heldige til å være arrangementsansvarlig for vår del...  :lol:

Så da har VI ( 8) ) slått igjennom med:

Vi møtes hos Charlie på Klepp (noen som IKKE vet hvor han bor?) SENEST kl. 1500 avreisedagen (fredag 15. sept). Vi drar fra han kl. 1515, og beregnet ankomsttid Tengs i Egersund er kl. 1600.

Forøvrig kjører vi "gamleveien" på baksiden av Bryne/Nærbø - så får vi som ALDRI kjører der oppleve andre sider av regionen også!

Har du ikke vasket bilen din? Det kan du gjøre hos Charlie, fra kl. 12-1300 (iht Charlies tidligere utsagn i denne tråden).

Spørsmål, ta kontakt med meg på tlf, sms eller mail!

VEL MØTT!

Legger ved et kart, slik at alle finner frem. Ja som sagt så ligger vannslangen klar i gårdsrommet fra klokka 12:00, så det er bare å komme :wink:

http://www.finn.no/finn/mappopup?toolMode=1&toolMode=&themeLayer=&selectedInfoLayers=&fromX=613&fromY=174&toX=&toY=&altCmd=zoom_out_instead&projection=FinnStandard&minX=-41968.0&maxX=-40608.0&minY=6553541.0&maxY=6554281.0&mapScale=7000&doAir=0&tabState=

"Det Hvite Hus" finner du øverst i P. Krohnsvei helt opp mot Verdalsveien igjen. Har nummer 95 :wink:

Skal sørge for å ha kaffi klar!

Eg drar med meg damå

...e d isje bedre hvis damå drar deg?? :lol: :lol:

Fått bekreftet at Cecilie fra Klepp også stiller med sin C180 :)

Klarer vi få til en liten oppsummering nå, Charlie?

Ser forøvrig ut til at jeg klarer å få meg fri fra kl. 12-1230 også... Det var bra, så kommer jeg utover og får vasket russevogna litt..! :P

Jeg er fortsatt litt usikker på om han kameraten min når ut til Klepp i tide, så jeg kan bare bekrefte 1 bil ifra meg. Da ser jeg for meg;

SIKRE:

-Charlie            1 bil   W140

-Charlie            1 bil  S-210

-Geggi              1 bil    S211

-Cecilie             1 bil    W202

-Roger              1 bil    S124

-Brøl                 1 bil    W124

-Bernt               1 bil    W124

-Martin              1 bil    W126

-Thomas            1 bil    W123

-Jens                  1 bil    W124

USIKRE

-Kenneth Helgesen       1 bil    W129

-Ladyen                       1 bil    W201

Er det noen som har hørt fra Aleks?? Eller er han i sjøen for tiden?? Er det andre som ikke er nevnt her som vil være med??

Flytt meg over i sikker avdeling !, samt at jeg blir med etterkolonnen som drar ca etter arbeidstid.

Har vært og hentet Banneret, gamle MB Tidende og innmeldingsblanketter fra Noredalen i kveld

HIPP HURRA Thomas!!! Stiller du med nybont bil denne gangen også?? Fra hvor og når hadde etterkolonnen tenkt å gå???

Flytt meg over i sikker avdeling !, samt at jeg blir med etterkolonnen som drar ca etter arbeidstid.

Har vært og hentet Banneret, gamle MB Tidende og innmeldingsblanketter fra Noredalen i kveld

Jeg har siste nummer av MB Tidende og de nyeste innmeldingsblankettene som er laget - så det kan jeg ordne Thomas! :) Dessuten har jeg med pc`n, med medlemsregisteret - slik at vi kan utføre "online-registrering"! ;)