Jump to content

Biltreff Egersund 15/09-2006

Recommended Posts

• Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nå har eg kanskje fått med en kamerat så tar Siv (kånå) sin 210 med på treffet, så då stille me med begge bilane våres. Eg får en bekreftelse i løpet av uka om han kunne eller ikke.

Brøl va også ganske sikker på at han tok med damå og blei med.

Jobber og med å få fatt i Jens Pengelens. (som måtte ut i sjøen en ekstratur for å skaffa någen penger :lol:). Sko jo hatt med han og. Eg snakte med kånå hans nettopp, og hu va bare glade te hvis hu fekk fred for han den Fredagen! :lol: :lol: :lol: :lol:

E der andre som vil være med??? Gi en lyd!!!

Ting tar tid..!!... 8)

Det beste er under montering så finner en ut at det trengs en splint/klips eller noe og det tar ca 2-3 dager på å få den fra tyskland, og når du skal hente den så er det feil del, men delenummeret er riktig....jippi.... :P :wink:

Trur eg og kan vere med.

Visst eg får tid te å gå øve bilen.

KANONBRA, Jens!! Kom ud t meg du og på Fredag i 13-tiden, så kan du spyla av bilen hos meg!! :D

Da begynner det virkelig å ligne noe her!!

Charlie (kanskje x 2), Jens, Roger, Geggi, Bernt, Brøl (ganske sikkert), Lady??, Thomas??, Kenneth Helgesen??, flere??

Vi får ta en oppsummering litt uti uken på hvor mange som blir med til slutt. Er det interesse for å møtes hjemme hos meg i timene før vi drar for å vaske? Jeg bor jo som kjent i Verdalen, og det er jo "på vei" til Tengs likevel. NÅR skal vi være på Tengs? Trenger 30-40 minutt fra Verdalen til Tengs.

Vi bør jo være på Tengs INNEN kl. 16 - da det er oppgitt tidspunkt fra arrangør om møtetid for "utstillere"! Så kjører vi senest kl. 1515 fra deg, bør jo det være godt nok?

Jeg prøver så godt jeg kan å få meg fri et par-tre timer før egentlig jobb-slutt, så jeg håper jeg kan være hos deg i 13-tiden, Charlie!

Vi får ta en oppsummering litt uti uken på hvor mange som blir med til slutt. Er det interesse for å møtes hjemme hos meg i timene før vi drar for å vaske? Jeg bor jo som kjent i Verdalen, og det er jo "på vei" til Tengs likevel. NÅR skal vi være på Tengs? Trenger 30-40 minutt fra Verdalen til Tengs.

OM ikke det er smartere å kjøre E 39 til Egersund ?

Jeg foreslår - som han arrangøren sa, å kjøre på E39 til Vikeså... passere Vikeså, og kommer bort til skiltet som sier "Tengs" i 90-sonen noen bitte små kilometer etter Vikeså... da kommer vi rett ned til treff-stedet, etter å ha passert et lite tettsted underveis...