Grasto 0 Posted June 4, 2014 Heisann. Dette er på samme tidspunkt som i fjor. Så håper det passer for like mange i år som i fjor Vi prøver å være på Tretten kl. 18.00 For de som ikke har vært med før så er det cruising fra Hamar, Brumunddal, Biri, Lillehammer til Tretten og Cadillac Dinern. Her bestiller vi ofte noe å spise, prater litt og har det hyggelig før turen går tilbake. Vel møtt folkens Quote Share this post Link to post Share on other sites
Helge 1 Posted June 4, 2014 Er vel møteplikt for meg da. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grasto 0 Posted June 5, 2014 Er vel møteplikt for meg da. Absolutt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Solbakken 0 Posted June 6, 2014 Høres ut som en god idé Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grasto 0 Posted June 10, 2014 Siden det var litt dårlig tilbakemelding på dette og at jeg har vært så dum å tatt på meg arbe denne kvelden. Så foreslår jeg onsdag 25.06 istedenfor? Hva tenker folk? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stian Olsen 0 Posted June 11, 2014 Samme for meg fleksibel som faan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Walter Strandvik 0 Posted June 11, 2014 Biln er klar 👍 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Solbakken 0 Posted June 12, 2014 Passer alle dager for meg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grasto 0 Posted June 14, 2014 Fint. Da sier vi 25 da Skal endre overskrift i morra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Solbakken 0 Posted June 16, 2014 Skal få sendt ut en sms til de som ikke er så mye på forumet, og de jeg har nr til Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grasto 0 Posted June 17, 2014 Det er flott, Werner Quote Share this post Link to post Share on other sites
Solbakken 0 Posted June 21, 2014 Men når ca er det avreise for de lengst unna da, så kunne de ha stoppet på oppover, så vi kunne kjørt i følge Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stian Olsen 0 Posted June 23, 2014 Ca 1645 fra bos hamar kanskje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Solbakken 0 Posted June 23, 2014 Da er det avreise fra Statoil Strandtorget ca 17.30 da, for de som skal være med fra der. Stopper dere på i Øyer, ell må vi komme oss dit selv? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grasto 0 Posted June 23, 2014 Da er det avreise fra Statoil Strandtorget ca 17.30 da, for de som skal være med fra der. Stopper dere på i Øyer, ell må vi komme oss dit selv? Vi kan vel bare kaste oss på ved påkjøringa ved "sentrum"? Holde kontakten med de. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Solbakken 0 Posted June 23, 2014 Det går også an.. eller at jeg bare venter her og kaster meg på fra her.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stian Olsen 0 Posted June 25, 2014 jeg kommer til å dra ca 5 fra Rudshøgda, fin om de som skal ta følge sier ifra så vi får samlet oss her kanskje? så sees vi på Strandtorget? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SigurdB 1 Posted June 25, 2014 Jeg blir med fra Strandtorget Quote Share this post Link to post Share on other sites
Solbakken 0 Posted June 25, 2014 Jeg blir med fra Statoil Strandtorget jeg også. Har ting å gjøre på lhmr idag. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steffen Engeland 0 Posted June 25, 2014 Send meg gjerne beskjed om neste treff. 99448667. Bor på Tretten, men Har verken sett eller hørt noe om det:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Solbakken 0 Posted June 25, 2014 Det skal vi prøve å få til ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stian Olsen 0 Posted June 26, 2014 takker for ett brukbart treff Quote Share this post Link to post Share on other sites
Solbakken 0 Posted June 26, 2014 Takk for ett brukbart treff ja Ble mett ja.. Men vi må finne ut hva som skjer neste gang? Er jo i juli, så mange er nok borte, men må vel få til noe læll? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FrodeS 7 Posted June 27, 2014 Ble det noe bilder, da? Noen som kan skrive litt til mb tidende? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grasto 0 Posted June 28, 2014 Ble det noe bilder, da? Noen som kan skrive litt til mb tidende? Ut ifra det jeg så ble det dessverre ikke tatt noen bilder. Så kun at en av av de ansatte på Dinern var ute å tok et bildene av bilene våre. Jeg skal være flinkere å huske på kamera neste gang Quote Share this post Link to post Share on other sites