Jump to content
Stian Olsen

siste finish før lanstreff! bos hamar, 22 mai

Recommended Posts

Nermer seg gol, regner med at alle er klare i god tid  8)

Men for de som ønsker er siste "sjekk" så tar vi dette på bos hamar den 22 mai.

Muligheter for å løfte bil å se over hvordan det står til.

Fint om vi ikke planlegger noe større jobber denne kvelden..

Kan vel også være mulig å få tatt en underspyling om vi ikke blir alt for mange.

Ja, rektig. Det som er "litt" jobb som jeg tenkte å gjøre før treffet er å bytte puter på fjørene foran og bytte hjullager foran høyre.

Hjullager har jeg veldig lyst til å lære meg å skifte, slik at jeg kan gjøre det selv neste gang. Blir det for mye arbe eller er det fort gjort? :) Fikk 1'r feil på slakk hjullager forrige sommer, og siden jeg ikke har stramma det er det kanskje greit å skifte det nå? :P

Også kanskje skifte girolje siden jeg ikke vet når det ble gjort sist, men det haster jo ikke. Forresten no forslag til hvilken olje man skal bruke da?

detta får jeg blitt med på også ;)

større jobb, ja da får jeg prøve å bytte styre stagene (alle 3 + foring hjelpesnekke) før denne dagen da ;)

Kom til å tenke på en ting.

Stiller BOS med verktøy, eller er det ønskelig at vi bruker vårt eget? :)

Kanskje keg skulle tatt turen og byttet puter fremme på min. Noen som har 4-puter, og ønsker seg 3?

Er det mulig å få til å bytte styrestagene, kunne jeg tenkt meg det.? ;-)

Hvis ikke, får jeg gjøre det sjæl her.. ;-)

Jeg har ikke meldt meg på treffet på Gol, å selv om det ser ut som jeg får fri den helga å at bilen antagelig blir satt isammen denne uka(senest tidlig i neste) så er fristen ute til å være med blandt premiering så da får jeg vente til neste år. Ikke at premiering er det viktigeste,men greit å være med i trekkningen da en førstes er der. Men jeg skal prøve å ta en tur innom bos med 124'n på torsdag å se på forberedelsen deres  :P

Haha ja ser  ut som om det ble bestemt her nå gitt...

Ang hva som kan gjøres å ikke så får vi se ann litt i morgen.

ok, da holder jeg meg hjemme.

Ønsker alle et kjempekjekt treff  :D

blir nok kjempekjekt, men det kunne blitt ekstra kjempekjekt om du var med :) Får jo stilt ut bilen, selv om den ikke kan vinne premie. Sikkert mange (i år også) som syns det er spennende med moderne motor i gammel bil.

Da fårn takke for knallbra oppmøte. Detta var over all forventning. Nei og nei.

Var vel bare jeg, Solbakken Kent A og Olsen sjøl som var der. Men var nå hyggelig å stå prate dritt og sjå et ekte talent skru på de gamle bila våres. Ser fram til torsdag neste uke, regner med at jeg ikke går til sengs på det tidspunktet her da :P