Jørgen F.J Posted July 3, 2019 Author Share Posted July 3, 2019 Takker for tips. Må se det litt ann. Ser ut for det var noe trangere på din enn min. Er bedre avstand enn bilde viser, også tåler kansje rene kablene mere enn plast strømpen du hae utpå dine? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted July 3, 2019 Share Posted July 3, 2019 Plaststrømper kan det også kalles, men det leveres standard på amg-motorene. Husk du kan ta noen skikkelige drag og grenrøret gløder i mørket. En tur til den lokale blikkenslager, så klipper han og evt knekker til ei plate som du kan finforme og borre noen hull som passer med toppdekselboltene. 50-100 kroner og litt arbe, er billigere enn nye kabler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen F.J Posted July 4, 2019 Author Share Posted July 4, 2019 Skal vurdere dette ?. Må sannsynelig vis bruke boltene for grenrørene da boltene for toppdekkslet er stortsett over kablene. Vil de gå med syrefastplate? Eller er det best med tynt blikk? Har ingen lokale firmaer for noe som helst, så her er vi kun selvhjulpen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted July 4, 2019 Share Posted July 4, 2019 Jeg har brukt børsta rustfritt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen F.J Posted January 2, 2020 Author Share Posted January 2, 2020 Endelig! Her kommer det jeg har ventet på! https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=165609114 Etter å ha lett etter brukte i 2 år, som kunne vært i nærhetn så fikk jeg tips om at de skulle begynne å produsere disse igjen på uviss dato. ser ut for det skjer NÅ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts