Solbakken Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Det blir fest , forsinka julebord, hos Stene Gilberg fredag den 21. mars kl 18.00. Det blir noe enkel mat og servering (øl). Prisen kommer an på hvor mange som melder seg på, så det er bare å melde seg på Adr og kart kommer i en edit litt senere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrviper Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 jeg skal se litt nærmere på det og komme tilbake til dette Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Nice. er det noen frist??? Jeg må se ann jobb, men lysten er det ikke noe i veien med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted February 27, 2014 Author Share Posted February 27, 2014 Ikke satt noe frist ennå. Prøve å få fastsatt mere på treffet i dag håper jeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenneth v Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Jeg blir nok med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grasto Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Jeg har dessverre ikke mulighet til å bli med allikevel. Har vært så dum å sagt meg villig til å være sekretær i styret i sameiet her, og det er årsmøte denne kvelden. Får ta det igjen senere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Har sendt epost nå. Jeg kjem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Olsen Posted March 13, 2014 Share Posted March 13, 2014 blir bra , skal vi prøve å få sagt i fra om hvem som dukker opp senest mandag 17 sånn at vi får sagt fra til Gilberg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walter Strandvik Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Je kjæm 👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrviper Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 får ikke kommet desverre.. men dere får da kose dere skikkelig dukker nok opp igjen på et nytt treff etterhvert når det klaffer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted March 15, 2014 Share Posted March 15, 2014 Har fått svar fra kristoffer, stian og walter pr epost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 kommer jeg å. må BRUS medbringes?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffer Bratengen Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 Mange blir vi da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 noe veibeskrivelse/adresse? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 Vi blir 9 stykker ser det ut til. Skal høre med Stene om han kan ordne noe for de som kjører også. Adressen er: Furnesvegen 2, 2383 Brumunddal. Kart: http://kart.kvasir.no/m/k36mT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted March 22, 2014 Share Posted March 22, 2014 Dette var helt topp. Stene sto på skikkelig å var en suveren vert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts