Jump to content

MBE avd Stavanger m/underavdelinger, hyttetu(r) 24-26 Januar

Recommended Posts

• Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Iom årets tur ble en braksukksè så har vi bukket samme hytte til neste år, datoen blir 24-26 jan.

Annbefaler alle i avd å bli med, dette er sosial sammling på høyeste nivå  :lol: våre eminente underavdelinger er selfølgelig også velkomne og vil som en gullerot bli prioritert ved utdeling av køy :D

Glede meg ein heile hau!

Dette må oppleves tydeligvis :) jeg er med hvis det er lov med damer da?? :)

Selfølgelig Madde, hjertelig velkomen!

Hvor var det nå denne hytta befant seg? Eller befinner seg enda, siden turen går dit til neste år også?

Breivik på randøy i ryfylke-nesten på Hjelmeland.

Vi treffes nok for avreise i noredalen på fredags ettermiddag- tidpunkt kan vi ta når d nermer seg.

Litt sånn peptalk å de for å dra igang stemningen sjikeligt heranne :D

Viper, nå må du sammla deg å få blitt me på en av disse turane, begynne å bli alvorligt lenge si, unnsjyldning fra i år:

"Går til helvette for vår del. Jeg må en måned til Azerbaijan med jobb Fikk beskjeden nå tidligere i dag, må bare beklage. Dere får ha en heidundrende helg!"

Arnt kor bler du av oppi dette? unnsjyldning fra i år:

"

Har lyst jeg også, men tror ikke det blir noe pga ribbein som fortsatt bør leges slik at man slipper sykemelding neste mandag...

"

Mr.T - desverre for din del så har eg d svart på kvitt at du isje har andre plana denne helgå! misunnelsespreken fra i år:

"

9 sider om en hyttetur...!!! Få dere en jobb !!!

"

Geggi, e an klar? du huske vel den galante oppsummeringå di i år?

"

Kem trenge frokost når me har Bamsemums??

"

FrodeS M/tilbehør, kom igjen, ta sats å bli me! fokuset fra i år:

"-Blir det servert dott?

-Ang dott, spørs helt hva slags du tenker på...

-Sånn som Terje ikke liker, selvfølgelig!

-http://4.bp.blogspot.com/-_Eo_ckNHV6E/TgPx56pnYjI/AAAAAAAABQA/_dM2f1fB2Dk/s1600/marshmallows1.jpg

-Bernt levere ofte og mye dott

-Ble det noe dott?

Jens & Stian, me konne trengt litt gammelbilinnput sån udpå quisten - eg vet dåkk har lyst!

Jadda her trenge isje någen prøva seg.

ellers så må de så vil bare melda seg opp, de 10 fyste får seng(10 sengeplasser - men plass te maange på underliggelag)

prisen for overnatting blir ca 350,- pr pers - skulle det bli noe til overs går det uavkortet til klubbkassen i lokallaget.

Litt sånn peptalk å de for å dra igang stemningen sjikeligt heranne :D

Viper, nå må du sammla deg å få blitt me på en av disse turane, begynne å bli alvorligt lenge si, unnsjyldning fra i år:

"Går til helvette for vår del. Jeg må en måned til Azerbaijan med jobb Fikk beskjeden nå tidligere i dag, må bare beklage. Dere får ha en heidundrende helg!"

Arnt kor bler du av oppi dette? unnsjyldning fra i år:

"

Har lyst jeg også, men tror ikke det blir noe pga ribbein som fortsatt bør leges slik at man slipper sykemelding neste mandag...

"

Mr.T - desverre for din del så har eg d svart på kvitt at du isje har andre plana denne helgå! misunnelsespreken fra i år:

"

9 sider om en hyttetur...!!! Få dere en jobb !!!

"

Geggi, e an klar? du huske vel den galante oppsummeringå di i år?

"

Kem trenge frokost når me har Bamsemums??

"

FrodeS M/tilbehør, kom igjen, ta sats å bli me! fokuset fra i år:

"-Blir det servert dott?

-Ang dott, spørs helt hva slags du tenker på...

-Sånn som Terje ikke liker, selvfølgelig!

-http://4.bp.blogspot.com/-_Eo_ckNHV6E/TgPx56pnYjI/AAAAAAAABQA/_dM2f1fB2Dk/s1600/marshmallows1.jpg

-Bernt levere ofte og mye dott

-Ble det noe dott?

Jens & Stian, me konne trengt litt gammelbilinnput sån udpå quisten - eg vet dåkk har lyst!

Jadda her trenge isje någen prøva seg.

ellers så må de så vil bare melda seg opp, de 10 fyste får seng(10 sengeplasser - men plass te maange på underliggelag)

prisen for overnatting blir ca 350,- pr pers - skulle det bli noe til overs går det uavkortet til klubbkassen i lokallaget.

he he Torstein - ja få gnidd d sjikkeligt inn, her lokte det greit "takk for sist"  :D

sånn udpå de små timane....

av erfaring så e d enkelte så starte innsugsrestriktoren med bassforsterker

så derfor - uavhengigt liggeunderlag,

e nok strategisk smart å legga seg på trygg avstand fra de værste romle-påsane  :lol:

men kompressor i bilen - d ska di ha!  8)

Neste år ska eg ha me badeender, armringer, badering og badedyr. Sånn me kan ha någe og lega me oppi stampen. Frode må få armringene eller en badering montert i tilfelle han vil ta seg ein kvil oppi. HMS i høysete e veeeldig viktig 8)

Hvem stiller med bil og kjører inn? :P