Jump to content
Mercedes-Benz Entusiastklubbs forum
Cabcruser

Direkte inne fra sørlandet

Recommended Posts

Jauda gauda. Hvordan går det med folket. Sitter nå her i dag og ikkje gjør annet enn å se litt teinefilm med jentungen. Nå har jo ho bestemt vi skal ha en kjøretur med den blå 190'n. Så sånn går dagen her. Overskyet og litt regn i lufta inni mellom. Eller begynner jeg å bli sulten og kunne hatt noe mat ja. En god middag hadde smakt godt!

Hva med høsttreff i spaniabingen til onkel Bernt?

Julebord i Eiken? Eller var det snakk om hos Truls i Notodden?

Egentlig burde jeg ha slått plenen og klyppet hekken, men må få kjøpt meg ei hekksaks så den får vel gro litt til da. Er jo greit og få testa parkeringssensorene på vei inn i tunet.

Bør nok ta den snart for blir billigere og kjøpe hekksaks enn å polere alle bilene som går ut å inn her...

Burde vist ha lagt meg tidligere i går for er vist litt trøtt nå utpå ettermiddagen.

Ikkje bare og sitte oppe til midnatt før man klare finne senga.

Har litt lyst på ny bil, men veit ikkje hva jeg skal handle meg da så får vel jobbe litt mer til uka og spare litt til.

Plutselig tilbake.... Må på do....

Takk for direkte sørlandstatus Morten,

- du er generøs og deler strengt tatt mer enn nødvendig for å oppnå 100% empatimodus.

Den spanske høsttreffen gikk ikke gjennom sensuren, men telegrafen hevder det ble avholdt et strengt begrenset minitreff sist uke under en eller annen solbleika baldakin. Er ikke i posisjon til å si noe om hvem, men ryktene sier de involverte er stemplet som merkeutro  :lol:

Haustmarken er under planlegging og Tedda jobber med å sortere ut en mulig dato. Saken står på agendaen på mandagens kaffe&VMiDrøs meet i Dalen.

Lykke til med hekken, nattesøvn, handle ny bil, jobbing, sparing og ikke mist jobben på trykkeriet  :D

Jeg hadde søvnproblemer lenge...

Bare 2 biler på tunet og det føles som billøs..

Så jeg handlet bil i går og sov bra i natt. I kveld sovner jeg nok enda kjappere :P

Jeg har vært på do ja...

Kom meg på do, Bernt. Det er vel en av di tinga som alltid går greit.

Blir jo spennende å hørt referat etter mandagens møte.

Overskyet, tåkete og med rein i dag også så ligger jeg enda under dyna og varmer meg.

Så det hjalp å handle , Rune?! Hmmmm

Ja du har jo ein veldig fin vito jeg kunne tenkt meg 👍😋 men syns det er i meste laget og betale for en kassebil , eneste er vel at akkurat den kan kanskje ikkje kalles kassebil da....

Det romler i magen så får se om det er mer egg og bacon igjen i kjøleskapet så man kan nyte en god frokost sammen med Hmelk og appelsin juice.

Sola skinne , ny hekksaks er innkjøpt. 450watt med en hau med skarpe tenner på!

så da setter jeg kursen mot skytebanen først, så får vi se om hekken blir halvert i kveld .

så da setter jeg kursen mot skytebanen først, så får vi se om hekken blir halvert i kveld .

Må kkje glømma å gå på do... :lol:

Må kkje glømma å gå på do... :lol:

Nei viktig det, kan jo bli fullt hvis man ikke tømmer seg inni mellom  :P :P

Sitter enda på kontoret..... Mva oppgjør er morro  :shock: :shock: eller ikkje...

Endelig heime etter jobb, fått meg en dusj og ligg på sofaen og ser tv.

ble litt amg skruing i kveld etter arbeidstid.

Den trengte nye bakdekk nå. Var ca 1,5cm tygt lag med gummi utenpå plastlokarien inne hjulbuene bak. Mye av dekket hadde også lagt seg utenpå bak fangeren og under begge bakre Potter 😜😜😜👍👍👍

I morra får den nytt blo også.

God helg folkens

er det ikke nokså plagsomt når hjula ikke kan holde seg i ro Morten?

Er det slik at folk vil reise 30-40 mil for og nyte sitt medbrakte brygg, så gjerne for meg  :lol: DET kan muligens bli "nøget" kostbar drikke dersom det f.eks skal fraktes mot innlandet i Arnfinn's 560SEL. Men så har vell aldri penger vært noe problem for godtfolk fra byen med det sorte gull :-)

Arnt prater jo om og innta Tyskland en siste gang i 2013, kanskje vi bare skulle fylle Johnny's Viano og vendt snuten mot det pilsglade land??

Jeg er i grunn med på det meste av forslag jeg, så sant jeg er velkommen  :)