TerjeB Posted April 12, 2014 Author Share Posted April 12, 2014 Fjernet emblemer på bakluken og polert bilen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TerjeB Posted April 12, 2014 Author Share Posted April 12, 2014 Montering av facelift-lamper er neste ut nå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gissmo Posted April 12, 2014 Share Posted April 12, 2014 utrolig fin! både med og uten AMG stæsjet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TerjeB Posted April 13, 2014 Author Share Posted April 13, 2014 Takk Gissmo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J-D Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 Dette ble utrolig lekkert, Terje. Alle de riktige modifiseringene er gjort, og facelift lamper foran blir prikken over i'en Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megaoctane Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 Montert: Hadde denne kommet kjørende bak meg på motorveien, ville jeg gitt vei... Ser svær og farlig ut med AMG front:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TerjeB Posted April 15, 2014 Author Share Posted April 15, 2014 Da var lampene montert: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Fett!! Den led-lampa i fangern er vel "tåkelys"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megaoctane Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Er ikke DRL tåkelysene programmert til å lyse konstant? Eller har du slått på parklys og da slår DRL tåkelysene seg av? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TerjeB Posted April 15, 2014 Author Share Posted April 15, 2014 Wicky: Led-lampene erstatter tåkelysene for å si det sånn. Jeg bruker de på dagtid som kjørelys. Megaoctane: Nei, på min slår jeg de av og på med bryteren til tåkelyset. Jeg har ikke kodet om noe for å få konstant kjørelys. Bilen står i parklysmodus når bildet ble tatt ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christoffer Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Heftig! Prikken over ien blir amg sideskjørt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MB JON Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Dette ble vakkert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest alexanderst Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Dette ble bare herlig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TerjeB Posted April 16, 2014 Author Share Posted April 16, 2014 Takker Sideskjørtene lar vente på seg fra leverandør, men forhåpentligvis kommer de vel etterhvert. Da er jeg i mål (tror jeg hehe) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Stormyr Posted April 21, 2014 Share Posted April 21, 2014 Utrolig bra! Likte oppgraderingen til nyere type frontlykter.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TerjeB Posted April 22, 2014 Author Share Posted April 22, 2014 Takk for det Stian, ble fornøyd selv også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TerjeB Posted May 11, 2014 Author Share Posted May 11, 2014 Har prøvemontert tak/bakrutespoiler. Her er jeg litt usikker på hvorvidt jeg skal sette den på permanent eller ikke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasT Posted May 11, 2014 Share Posted May 11, 2014 Flere bilder med den på ? Litt usikker selv hva jeg mener om den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TerjeB Posted May 11, 2014 Author Share Posted May 11, 2014 Har bare et til, kommer kanskje ikke så godt frem på bildet. Holdt på når det var kveld, så det ble dårlig med lys dessverre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megaoctane Posted May 11, 2014 Share Posted May 11, 2014 Liker den bedre uten takspoiler. Ser mer "originalt" ut... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TerjeB Posted May 11, 2014 Author Share Posted May 11, 2014 Et bilde til som viser den litt bedre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasT Posted May 11, 2014 Share Posted May 11, 2014 Syns det var litt tøft jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted May 11, 2014 Share Posted May 11, 2014 Sleng på skvettlapper og svenske skilt så hører du hjemme over grensa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J-D Posted May 11, 2014 Share Posted May 11, 2014 Bilen blir bare bedre og bedre for hver oppgradering.. Ville derimot droppet den bakrutespoileren. Blir litt for mye " tuning " og " humpete " når du har den på koffertlokket i tillegg. Men hver sin smak. Bilen er hvertfall utrolig lekker, og garantert et blikkfang Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted May 12, 2014 Share Posted May 12, 2014 Den hadde jeg latt stå på. Den er jo såpass diskret at 9 av 10 ikke legger merke til at den står der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts