Solbakken Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 Litt sent opprettet tråd, men kommer nå. Denne søndag er det kjøring på Våler som kjent. Skal vi få til en samkjøring utover? fra og når? skyt løs med forslag. Dørene åpnes kl 10.00, men pga det er en søndag og kirketid begynner ikke kjøring før kl 13.00. Fotografering skulle fore gå før kjøring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helge Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 Hva med kl. 8.00 fra Statoil Strandtorget, og fortløpende sørover Biri, Moelv, Brumunddal og Hamar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kent a.L. Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 Jeg henger på fra Shell Haugs når dere passerer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Jonsson Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Skal prøve å komme meg opp så tidlig at jeg blir med fra Lillehammer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted July 30, 2013 Author Share Posted July 30, 2013 Høres ut som en plan det ja Helge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Det er mange som kommer til http://www.finnskogen.net/ , der det er leid hytter fredag-mandag. Hva med å ta turen? Gutta fra Stavanger kommer fredag, og skal på Gardermoen raceway lørdag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn K Eriksen Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Alle er velkommen her: http://mbentusiastklubb.no/smf/index.php?topic=59609.0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 Det er én ledig hytte. Ingen som vil ta turen? Kan garantere gooooooooooood stemning!! Det hadde vært hyggelig å samle noen av innlandet også. Jeg har etter hvert lang trening med Stavanger-gutta, samtidig som jeg med mye velvilje forstår en god del innlandsk også, så jeg kan etter beste evne stille som tolk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 Jeg kjem, må bare finne en kveld å skifte bremseveske på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 Det ser ut som den hytta er avbestilt nå, så hvis noen vil ta turen, må dere forte dere og bestille! Hadde vært hyggelig å samle flere! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts