Olav Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Nå som det er så fin temperatur kunne det vært artig å følge med på hvor varmt det faktisk er, og hvilken tid på døgnet det er varmest. Dessverre ser displayet slik ut. Er det noen "quick fix" på dette? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted July 19, 2013 Share Posted July 19, 2013 Du får ta deg en tlf til vinger. http://www.instek.no/mpanel.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Bendiksen Posted July 19, 2013 Share Posted July 19, 2013 Du må mest sannsynlig skifte kabelmattene som forbinder høyre og venstre display med printkortet i speedohuset. Ikke spesielt vanskelig, jeg gjorde det nettopp selv på min bil. Har et sett med nye matter liggende om du er interessert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen K Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 Det er nok kablemattene ja, skal bytte disse på min snart, samt nye lyspærer når jeg først har det ute. Er vist en lett jobb og du finner flere videoer om det på youtube Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts