Solbakken Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Vi møtes ved Skiblanderbrygga denne dagen og tar en kaffe og kake på kaffeen der Det er midt i fellesferien, så håper noen møter opp vært fall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grasto Posted July 14, 2013 Share Posted July 14, 2013 Får dessverre ikke vært med her da jeg arbe kvelden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helge Posted July 16, 2013 Share Posted July 16, 2013 Reiser vi ifra Statoil Strandtorget 17.30. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted July 16, 2013 Author Share Posted July 16, 2013 Det passer bra det ja Helge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helge Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Takk for et hyggelig treff. :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted July 18, 2013 Author Share Posted July 18, 2013 f.... glemte helt av detta jeg.. Dagene har gått litt i surr i det siste pga mer unormal arbeidsrytme enn normalt... Håper det møtte opp noen da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myrsveen Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Dæven. Jeg glemte også helt av dette... : o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helge Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Hadde dere kommet så har det blitt tre stykker. Fikk vel vervet et medlem utenfor CC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts