Jump to content
Mercedes-Benz Entusiastklubbs forum
Sign in to follow this  
Guest 2271

Promotering av MB Entusiastklubb Lørdag 13. mai i Kristiansand

Recommended Posts

Guest 2271

=D> Vi takker Parkvesenet i Kristiansand Kommune!!!!     =D>

Idag har jeg fått den formelle bekreftelsen på at vi har fått lov til å benytte oss av Øvre Torv i Kristiansand til å promotere MB Entusiastklubb!

LØRDAG 13. MAI KL. 11 - 16 er vi satt opp....

Tidspunktet er noe tentativt, da jeg prøver å planlegge dette litt, så vi kanskje har en stand på Øvre Torv i Sentrum først, for deretter å dra ut på MAX POWER - treff i Sørlandsparken og vise oss litt fram der etterpå....?

Oppdatering: MAX POWER begynner ca kl. 17 sies det... Skal vi prøve å få vært med der da, et par timer? Og heller starte kl. 13 på Øvre Torv? Da har vi 3 timer på Torvet, 30 min til mat (jeg har et genialt sted vi kan spise på!!) og 2 timer på MAX POWER?

Nå er det bare å planlegge en laaaang ispinnetur, folkens!! ;) Spre ordet, og jeg skal selv informere Byens borgere om treffet.   :lol:

Jeg håper så mange som mulig er interesserte i dette!!

VEL MØTT TIL SOMMER, SOL OG SØRLAND!!!   :glasses7:

Guest 2271

Hei folkens!!!

B-dagen  :lol:  begynner å nærme seg med STORM-skritt nå... Det er jo bare 2 uker igjen, så er det treff i Kristiansand!

Jeg ser for meg at vi legger opp tidsplan som følger:

Kl. 11-12: Muligheter for vask av bil (forsøke å skaffe lokal samarbeidspartner)

Kl. 12-1530: Utstilling/vervekampanje på Øvre Torv (jeg kommer med info om antall biler)

Kl. 1530-1645: Mat (Jeg ser for meg at vi drar ned til Snadderkiosken - "Snadder" mat!!)

Kl. 1700-1900: Siste etappe, Hamresanden Camping og ESPL/EMMA-konkurranse(bilstereo - bilutstilling)

Kl. 1900- :  Hjemreise for langveisfarende.

Høres det ut som en god plan? Jeg håper det blir "massivt" oppmøte fra Lokallag Oslo og Stavanger!!

VEL MØTT!