Osloone Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Da fikk jeg kjøpt min andre SEC, har en 84 380 Sec og nå ble det en 86 560 SEC AMG Lorinser , trippel hvit med recaro. Nye bilder idag 30 juni viser opplastingen i USA og nå er bilen underveis til Kongeriket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Milde himmel Du må fortelle!, Og masse fler bilder!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Vårlid Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Gal gromt Mer info! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasT Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Her snakker vi "det glade 80-tall". Rått!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Helt konge! Har sett hundrevis av Recaro stoler, men aldri med høytalere. Er dette ettermontert, eller er det bare helt ekstremt sjeldent? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallgeir Helland Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Absolutt høvding bil. Gratulerer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Må følge med her!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Stilig klassisk stuk, men hvitt interiør er ikke noe for oss møkkafranser Måtte hatt sånn dress som Kripos bruker på åsteder hvis vi skulle kjørt sånn Høytalere i nakkeputer var tilvalg på Recaro, Syver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn Vedø Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 FYYYYYYY SØØØR'N. For en hærlig doning... Nydelig SEC du har anskaffet deg.... Grattis... Mere bilder og info Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallgeir Helland Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Jeg ønsker meg sånne stoler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davor Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Hærlig bil,hvor langt har den kjørt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Stilig klassisk stuk, men hvitt interiør er ikke noe for oss møkkafranser Måtte hatt sånn dress som Kripos bruker på åsteder hvis vi skulle kjørt sånn Høytalere i nakkeputer var tilvalg på Recaro, Syver Jeg har en slik Recaro brosjyre, men den skulle jeg selvsakt ikke finne i dag. Kult med flere opplysninger om disse Den bilen der er helt rå! Felger og alt er jo helt komplett! Hvor i all verden har du fått tak på denne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Osloone Posted June 16, 2013 Author Share Posted June 16, 2013 Dette er den tidligere bilen til verdensmester i weltervekt i boksing Sugar Ray Leonard. Denne bilen fant jeg til salgs i USA. Da var det jo bare å kjøpe, slike gamle spesialbygg må jo bevares. Bilen har 4 eiere i USA og den har kjørt 119000 Miles ca 190000 Km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Artig! Håper du får mye glede av den Jeg blir glad bare jeg ser den. At folk tar vare på disse er utrolig gøy. Jeg må få lov til å ønske den varmt velkommen til Norge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Osloone Posted June 30, 2013 Author Share Posted June 30, 2013 Da var min 86 560 SEC hentet og lastet opp i USA og bilen har nå startet ferden til kongeriket.. Gleder meg til den kommer kjenner jeg.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 Spennende Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myrsveen Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Fantastisk! Helt rå! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Arnestuen Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Ja denne gleder vi oss å se med norsk skilter, men det blir vel ikke før til neste år? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kastet Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Veldig fin bil, dette blir morro og følge med på !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 ABS exclusive? Noe mer updates på bilen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Arnestuen Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Hei,hva skjedde her? Ser bilen er solgt på Finn.no. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Ja ser ut som han solgte den... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KrisSob Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Hei Det som skjedde var nok at jeg ringte 2 minutter etter at han hadde lagt ut denne til salgs og kjøpte den, takk Osloone! http://www.benzworld.org/forums/w126-s-se-sec-sel-sd/1786210-mercedes-560sec-triple-white-amg-lorinser.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Hei Det som skjedde var nok at jeg ringte 2 minutter etter at han hadde lagt ut denne til salgs og kjøpte den, takk Osloone! http://www.benzworld.org/forums/w126-s-se-sec-sel-sd/1786210-mercedes-560sec-triple-white-amg-lorinser.html Gratulerer med bilen! Den er så sinnsyk rå! Håper du oppdaterer litt her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Hei Det som skjedde var nok at jeg ringte 2 minutter etter at han hadde lagt ut denne til salgs og kjøpte den, takk Osloone! http://www.benzworld.org/forums/w126-s-se-sec-sel-sd/1786210-mercedes-560sec-triple-white-amg-lorinser.html Gratulerer med bilen! Den er så sinnsyk rå! Håper du oppdaterer litt her Venter også spent på fortsettelsen (Kanskje lage en egen tråd under "medlemmenes biler" med MASSE bilder) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts