Jump to content

Min nyinnkjøpte 1986 560 Sec Amg Lorinser, trippel White,Recaro, back to the 80'

Osloone
 Share

Recommended Posts

• Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Stilig klassisk stuk, men hvitt interiør er ikke noe for oss møkkafranser  :lol: Måtte hatt sånn dress som Kripos bruker på åsteder hvis vi skulle kjørt sånn  :lol:

Høytalere i nakkeputer var tilvalg på Recaro, Syver

Jeg har en slik Recaro brosjyre, men den skulle jeg selvsakt ikke finne i dag. Kult med flere opplysninger om disse  :D

Den bilen der er helt rå! Felger og alt er jo helt komplett! Hvor i all verden har du fått tak på denne?

Dette er den tidligere bilen til verdensmester i weltervekt i boksing Sugar Ray Leonard. Denne bilen fant jeg til salgs i USA. Da var det jo bare å kjøpe, slike gamle spesialbygg må jo bevares. Bilen har 4 eiere i USA og den har kjørt  119000 Miles ca 190000 Km.

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Hei

Det som skjedde var nok at jeg ringte 2 minutter etter at han hadde lagt ut denne til salgs og kjøpte den, takk Osloone!

:D

http://www.benzworld.org/forums/w126-s-se-sec-sel-sd/1786210-mercedes-560sec-triple-white-amg-lorinser.html

Gratulerer med bilen! Den er så sinnsyk rå! Håper du oppdaterer litt her  :D

Hei

Det som skjedde var nok at jeg ringte 2 minutter etter at han hadde lagt ut denne til salgs og kjøpte den, takk Osloone!

:D

http://www.benzworld.org/forums/w126-s-se-sec-sel-sd/1786210-mercedes-560sec-triple-white-amg-lorinser.html

Gratulerer med bilen! Den er så sinnsyk rå! Håper du oppdaterer litt her  :D

Venter også spent på fortsettelsen  8) (Kanskje lage en egen tråd under "medlemmenes biler" med MASSE bilder)