Jump to content

Lokallag Oslo besøker Hauk Motors 03/05-2006

Ms V-max
 Share

Recommended Posts

Ladies and Gentlemen,

Onsdag 3.mai setter vi kursen mot Skien og Hauk Motors.

Hauk Motors spesialiserer seg på salg av nye og brukte Mercedes-deler, og har i tillegg en imponerende bilpark på samvittigheten.

Hauk Motors har også agentur på Kleemann og Onsdag 3.mai vil vi overvære kompressorbygging på en SL, hvor også Kleemann-Danmark vil være tilstede.

Her blir det mulighet for svært gode rabatter på bl.a boost-kit og senkesett så benytt sjangsen!

Avreise fra Brobekkveien 102B kl. 17.00-presis!

Vi satser på stort oppmøte!  :wav:

Jeg er hjemme i Kristiansand den uken... så det hadde vært morro å ta turen oppover...

Noen andre fra Kristiansand som blir med???  8)

• 2 weeks later...

Hva med denne turen da.. Blir noen med på dette.... (selv må jeg sitte på med noen)  Hvis bilen er ferdig hos Bertram bil, har time hos Bertram bil 14:00 denne dagen...

Hei

Nå må dere skjerpe dere folkens og kom igjen og møtt opp her da dette er kanskje noe av det beste vi får vært med på i år av demonstrasjoner av noe sånt.

Og Tor-Egil du kan sitte på med meg.

Tester hjemme pc en bare og nå ser det ut som det fungerer igjen en liten stund.

Max. R

Guest 2271

Jeg er hjemme i Kristiansand den uken... så det hadde vært morro å ta turen oppover...

Noen andre fra Kristiansand som blir med???  8)

Jeg må dessverre prioritere... så jeg får ikke dratt...  Men dere må kose dere på tur!!

Jeg vil takke Vegar Hauk for at han tok i mot oss i går. En meget hygglig tur til Skien ble det, selv om det var litt flaut å ikke ha V8er i går.

Bilene som dro nedover var: 2x SL500, CL500, E60AMG, E500 og så jeg i 230TE og Ivar i 250D...  :lol:

Vi fikk se en kar fra Kleeman danmark drive med montering av kompressor på en SL500. Denne skal gi 590 hk når den er ferdig. Meget hyggelig kar, selvsagt med store kunnskaper om MB og kompressor. Han fortalte blant annet at Kleeman har gått over fra Lysholm kompressorer til Eaton. AMG bruker Paxton.

Vegar viste også fram restaureringsprosjektet sitt som er en 1965 modell 600 som han hittil har hellakkert, byttet diverse lister og gummibelger på, samt satt på 20" brabus felger. En av 100 biler som er levert med skillevegg!

Hei

Jeg kunne desvere ikke være med i går da jeg hadde besøk av min mor fra Trøndelag som jeg ser 2 ganger i året. 

Kjempe bra med bilder Alex.

Jeg kommer sterkere tilbakke neste mandag og da er vi hos Mqvuiers i Drammen (Lier) og ikke i Kongsvinger som det er opplyst pm tidligere.

Max Kompresor