Eirikbg Posted April 10, 2019 Share Posted April 10, 2019 Gratulerer med ny bil da. Er fine biler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted April 10, 2019 Author Share Posted April 10, 2019 Og litt sommerhjul... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megaoctane Posted April 13, 2019 Share Posted April 13, 2019 Gratulerer. Fin sommerbil. Men du vil ikke ha cab? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted April 25, 2019 Author Share Posted April 25, 2019 Har jo denne som cab også... Pluss 6serien... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted April 25, 2019 Author Share Posted April 25, 2019 Og E-Coupe ser penere ut enn cabben syne jeg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megaoctane Posted April 25, 2019 Share Posted April 25, 2019 audi a4 cab er ikke noe vakkert syn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted May 7, 2019 Author Share Posted May 7, 2019 Derfor den ble solgt.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted May 7, 2019 Author Share Posted May 7, 2019 Spacere på felgene foran og bak for å få dem helt ut i kanten..Dumt jeg ikke kan senke så veldig mye nå... Tror denne også kommer ut for salg. Har kjørt 2500km med den siden jeg kjøpte den så den blir nesten ikke brukt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALiland Posted June 24, 2019 Share Posted June 24, 2019 Utrolig flott bil iallefall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted August 6, 2019 Author Share Posted August 6, 2019 Liten update..CLS står i garasjen og brukes mer nå... blitt mer glad i den etter par langturer... E350 Coupe er solgt. 1993 SL500 kjøpt inn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted September 3, 2019 Author Share Posted September 3, 2019 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 4, 2019 Share Posted September 4, 2019 Flott bilde av en flott bil Wicky! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted September 5, 2019 Share Posted September 5, 2019 Jøss, har du oppgradert? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Posted September 5, 2019 Share Posted September 5, 2019 Nydelig bil, nydelig polert, nydelige felger, men hvordan er det å kjøre med bare tape på felgene? Med vennlig hilsen, Olaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted September 10, 2019 Author Share Posted September 10, 2019 Ganske grei å kjøre selv med litt lite gummi. Men nå er jeg jo vant til lavprofil dekk så... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted October 14, 2019 Author Share Posted October 14, 2019 Da var CLS solgt...dessverre... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 14, 2019 Share Posted October 14, 2019 Ut med CLS, inn med s123 😁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted October 14, 2019 Author Share Posted October 14, 2019 haha nei as.. ingen isofix på 123 bil så blir nok ikke det som bruksbil dessverre... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 15, 2019 Share Posted October 15, 2019 Sant det.... Blir vel noe annet gøy teknter jeg 😀 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted January 6, 2020 Author Share Posted January 6, 2020 Lite aktivitet her dessverre... CLS solgt med tungt hjerte... AMG står i garasjen i påvente av sommer... 630i står i påvente av sommer.. E200k stv får gjøre jobben i vinter.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted January 6, 2020 Share Posted January 6, 2020 Lite aktivitet på alle brukernes biler trådene egentlig, så du er langtfra alene 😁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted January 10, 2020 Author Share Posted January 10, 2020 Pluss denne nye layouten var litt uvant så jeg ble litt sånn æææh tar det imorra... 😛 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted February 11, 2020 Author Share Posted February 11, 2020 AMG solgt.. har jo SL500 så litt bortkasta med så mange biler... har fremdeles bmw, sec500,sl500 og e200k BMW630i skal få seg en makeover før sommer... bli helt ubrukelig å kjøre..med skamsenk, åpen eksos, litt folie etc... SL500 skal få seg nye hjul og litt lakkering av fanger foran.. Ellers er den tett og fin og veldig god å kjøre. SEC500 selges mest sannsynlig denne mnd.. håper jeg.. har vel innsett at jeg aldri kommer til å få den fikset..dessverre... E200k er brukisen.. hel og pen med gardiner i siderutene bak.. Er vel ikke så vanlig det? Godkjent i par år til så den skal kun rulle og rulle.. Noen som har noen originale 17/18tom felger liggende? Vil ha original felger på denne og ha komforten.. Ikke fordi jeg har blitt gammel men fordi jeg har 2 andre biler som har store felger og er lave etc... 😛 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 11, 2020 Share Posted February 11, 2020 Den SL'n a? Den så jo fin ut? Modell er det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted March 18, 2020 Author Share Posted March 18, 2020 SL500 1992 model. Får seg sommerhjul iløpet av uken så får vi se hva jeg gjør med den.. Intill videre har jeg jo 211en og 6serien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts