Jump to content

Wicky sin Garage!

Wicky
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Blir mer og mer glad i denna... var på nippet til å bytte den inn i en 645ci men... så nekta hun eldste meg (sånn seriøst) og jeg beholdt denne litt lenger... Men ja... litt liten innvendig sammenlignet med E65 7serien jeg hadde men ellers veldig fornuftig.... Jeg har gått fra "9700kr" brukt på bensinstasjon i mnd til 1650kr.... så...

Viktig å starte i tidlig alder...

6338be891b9e39b54da7ae0288ac5f3e.jpg

• 3 weeks later...
  • 2 months later...

W123 ble solgt til en hyggelig kar fra Toten som skulle bruke den som helårs bil... Litt trist men sånn er det...  CLS ble påkjørt av en eldre dame så blir vel stående til den får alt nytt i fronten... Kjøpt meg en A4 cab som sommerbil...selv om det er kaldt ute... Så jeg ratter rundt i en 2007 S320L for tiden <3

Litt morro må man ha iblant :)

Driver og jakter litt facelift deler til CLS så jeg får på plass den nye fronten på den. S320L er bare lånt av jobben så jeg har bil frem til CLS er fikset. Audien står i varm garasje og venter på bedre vær faktisk... :lol:

Ser ikke så ille ut... Men må fikse sideskjerm, panser, fanger, grill, lampe, innmat, alle sensorene i front til distronic etc... Ny fanger koster 14k... en lampe koster 47k... så... blir dyrt for forsikringen dessverre...

d3ca01436ff9da61f3b1779a902bb4df.jpg

Ser ikke så ille ut... Men må fikse sideskjerm, panser, fanger, grill, lampe, innmat, alle sensorene i front til distronic etc... Ny fanger koster 14k... en lampe koster 47k... så... blir dyrt for forsikringen dessverre...
Det er jo enkelte ganger det er veldig greit å kjøre gammal bil, særlig når den samlede prisen på begge bilene mine inkludert registrering og årsavgift var lavere enn prisen på én av Wickys fangere... :lol:

Med vennlig hilsen, Olaf

Haahaaaha. 47K for lampe :lol:

Gammel bil er myyye bedre. På C219 er det bare 26K

• 3 weeks later...

Ja det er ettermontert ekstrautstyr. Må bare kodes inn i datakortet  :lol:

Satser på denne fronten frem til sommern, så skal den ned til Polen og få facelift lamper samt facelift AMG sideskjørt og bakfanger <3

edef581a0b93c7a1668d8403e222e2b4.jpg

Jeg har en kar i biyalistok som gjør alt veldig billig og bra. Levert han både w164 w221 w222 w220 w218 w212... Alt har blitt gjort veldig bra!

Og en i nærheten av warsawa som driver med girkasser etc.

Var der senest i helgen og leverte 2 biler til dem.

Jeg har en kar i biyalistok som gjør alt veldig billig og bra. Levert han både w164 w221 w222 w220 w218 w212... Alt har blitt gjort veldig bra!

Og en i nærheten av warsawa som driver med girkasser etc.

Var der senest i helgen og leverte 2 biler til dem.

Han karen din i Biyalistok, kan han selge deler og guide en montering? Er på jakt etter garasje portåpner i speil på w221, og reise dit med bilen blir nok ikke å skje