Jump to content

Joakim's W211 2006 Avantgarde

JoakimSvanem
 Share

Recommended Posts

Har lenge hatt lyst på en Mercedes Benz W211, etter mye leting fant jeg en jeg måtte ha, har vært innom flere ganger om dager for å se på den.

Så nå er det bare å vente noen dager til så står den på gårdsplassen her hjemme :)

Bilen er en 2006 Modell E200CDI Avantgarde med 146.000 på telleren

Slenger med noen bilder fra finn annonsen:

NJjya.jpg

yAOZB.jpg

EP6MX.jpg

G38Ll.jpg

2E9wY.jpg

2Y47A.jpg

EblF6.jpg

D3vh.jpg

Bilen blir nok ikke orginal og urørt fra min side, nye felger, litt senk og tonede ruter blir nok det første.

Etter det kommer nok bakrutesenker og ei lita leppe på koffertlokket 8)

Innvendig har jeg veldig lyst til å oppgradere Comand senteret til den med skjerm og navigasjon :)

• 1 month later...

Meget pen bil! Fornøyd med valget? :)

Takk, takk :) Har ikke noe å negativt å si om bilen, dette er bare en 200CDI men den går godt nå som det er montert chip!

Og den er en drøm å kjøre! Blir nok enda bedre når det kommer pakke fra DHL på døra med nyspiller for å "piffe" opp litt i midtkonsollen :P

• 1 month later...

Da har det skjedd litt her den siste tida, bilen har fått en fullstendig oppfriskning i lakken! Startet første "ferie" dag med å polere bilen.

Brukte godt over 25timer bare på korrigering før jeg ble fornøyd, er ikke helt i mål enda fortsatt steinsprut som må fylles og noen riper som må våtslipes.. Mn dette får vente:P

Bilen har også fått seg nye felger:)

Legger ut noen bilder av bilen som den er nå, glemte desverre 50/50 shots :?

mYLeh.jpg

YWzr.jpg

ZuiIg.jpg

xRTro.jpg

s643c.jpg

UqPG2.jpg

Ja, det ble en fin dybde og glød i lakken:) Felgene er jeg utrolig fornøyd med! De kler bilen helt vanvittig bra:p

Det neste på lista nå er toning av ruter, og kanskje en bakrute senker klarer ikke å bestemme meg om jeg skal kjøpe eller ikke:p forslag?

Guest alexanderst

Herlig W211 du har. Hvor mange HK bevegde den seg fra 122 med chip? :) Liker også at du har peiling på bilpleie, kanskje du er medlem på DCN?

Guest alexanderst

Der er jeg enig. Så tilfeldigvis denne bilen på instagram her om dagen. Gransker daglig bilder med #mercedes hashtags. :)