Solbakken Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Denne gang møtes vi på BoS Nydal/Hamar kl 18.00 Møt opp, er vel muligheter for at det skjer noe mer enn bare kaffe og skravling denne gang Legger ved ett bilde/kart så de som ikke veit hvor det er kan finne fram Står skiltet mor Furnes og Nydal. Rett nord for avkjøring til Hamar sentrum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walter Strandvik Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 hva skjer denne kvelden? sommerhjul å da ratt:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Olsen Posted March 29, 2013 Share Posted March 29, 2013 kan vel sikkert få til noe prøvekjøring om det ikke er andre ønsker? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted March 29, 2013 Author Share Posted March 29, 2013 høres ikke dumt ut det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kent a.L. Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 prøvekjøring er bra:) er gull de BOS treffene. Peugeot demobiler også? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted March 30, 2013 Author Share Posted March 30, 2013 ja, selvfølgelig ikke det kenta Gull de treffene på BOS ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 Håper å få tatt en tur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walter Strandvik Posted March 31, 2013 Share Posted March 31, 2013 prøvekjøring er bra:) je kjæm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenneth v Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 kjæm je å Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geronimo Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Hi...Hvor er Nydal? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kent a.L. Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Nord for Hamar, Sør for Brumunddal. Nydal næringspark heter vel området. BOS bygget synes vis du kommer E6 sørfra(på venstre side). Nordfra så sving av ved VOLMAX og Statoil. (på høyre side) Her er kart. Lettere å bruke det. http://kart.gulesider.no/m/n8hLf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geronimo Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Hi Kent a.L.....takk for svar.Blir nok litt langt,men jeg for se. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffer Bratengen Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Ja tar turen jeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stian m olsen Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 mulig det blir prøvekjøring av nye Citan, og helt sikkert noen andre benz modeller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walter Strandvik Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Bra med mye folk brukbart stian 👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Denne gangen sitter jeg ikke fast på jobb, så jeg kjem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted April 3, 2013 Author Share Posted April 3, 2013 Bra det kommer mange Også bra det kommer noen nye Vel møtt alle sammen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted April 4, 2013 Author Share Posted April 4, 2013 kunne de som møtte opp skrivi ett par 3 positive og negative ting om bilene vi prøvde?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Det var meningen å komme i dag, men det ble av diverse årsaker ikke noe av Satser på å stille sterkere neste gang. Hvilke biler ble det test av? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted April 5, 2013 Author Share Posted April 5, 2013 Det ble kjørt Citan 109 CDI, A180, B180 CDI og Vito 116 CDI 4x4... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Olsen Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 tja, ikke lett Werner.. Veldig fornøyd med 4x4 på vito, selv om vi ikke fikk testa den noe særlig her. citan er jo lett kjørt å grei, utseende på den trenger vi kanskje ikke snakke om? ellers er det veldig grett å sulle i a kl, sporty følelse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted April 8, 2013 Author Share Posted April 8, 2013 en har svart... vi fikk jo testa bakkeklaringa på vito'n i ett par meter da men det virker som en knall arbeidsbil ja citan er som du sier lettkjørt og en grei liten arbeidsbil.. men det er ikke noe Mercedes-Benz, syntes jeg da a-klassa er en morro småbil det ja, men kanskje litt små vinduer så den er ikke så oversiktlig som jeg foretrekker da b-klassa er jo en fin liten turbil for 4stk uten for mye bagasje.. den klarte jo fint å kjøre forbi også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Sender den på pm jeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts