Jump to content

Lokallag Stavanger til Gol 2013...

Recommended Posts

En liten "varetelling" 8)

Kor mange fra Lokallag Stavanger ska opp til Gol 31. Mai - 2. Juni? :P

Eg stille me ein bil og 2 personer :P

Ser at fålk begynne og mella seg på :D :D :D

En sjefbesluttning (hvis ingen komme me innspill då) fra min side: Då tar me som tidligere år å starte fra Essoen i Bekkefaret me oppmøte 08.30 og avreise derfra senest 08.45 for då når me 09.30 båten øve "dammen" :D

Takk for det og velkommen på tur :D

• Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ja, gni det inn - vri kniven i såret.......  :(

Aaaargh!!! Ska du kje te Gol i år, Bernt???  :(

Og eg så endelig sko "parkera" kjerrå di med AMGen.... haddeg tenkt....  8)

Ingen tjangs?

Eg stille som sagt i år igjen. Aentkvert år.

En CLK Black Series er helt klart en meget tøff bil. Effekt-, lyd- og kjøremessig henger den helt klart med også!

Men syns uansett at en gammel 911 med Turbo-bredding er en utrolig rå bil :) Vondt å sammenligne disse bilene forøvrig.

:D Porschen trenger et år til før den er på veien :) Har brukt det siste året på å restaurere huset og laget "garasje" da vi har overtatt et gardsbruk i fjor. This year we go black :shock:

:D Porschen trenger et år til før den er på veien :) Har brukt det siste året på å restaurere huset og laget "garasje" da vi har overtatt et gardsbruk i fjor. This year we go black :shock:

Blir vel kanskje også litt mer politisk korrekt å komme i Mercedes på et Mercedes treff :lol: :lol:

Terje/Johnny kommer sikkert med noe mer info om hvor vi skal bo på Hotellet slik at alle kan bestille "lugar" i nærheten..... :P

Jeg husker ikke helt i farten hva det heter for jeg var bare med på tur i fjor.... :lol: 8)

Terje/Johnny kommer sikkert med noe mer info om hvor vi skal bo på Hotellet slik at alle kan bestille "lugar" i nærheten..... :P

Jeg husker ikke helt i farten hva det heter for jeg var bare med på tur i fjor.... :lol: 8)

Johnny skal ta kontakt me Per og spør om vi får samme "lugar/suite" som i fjor :D Når me vett det, så kommer de ut informasjon :D

• 2 weeks later...