Jump to content

MBE avd Stavanger m/underavdelinger Julebord/hyttetur 11-13. Jan

Recommended Posts

Bilen eg kjøre ska ha følgende mannskap: Bernt, Glenn og Johnny komme bort til BOS for egen maskin. Frode hente me på jobb sammen me tri fira ølkassar...Hørte på radioen i mårres at fullstendig avhold fra alkohol jer at en legger på rørert før...De sa så fint at litt drikking er sundt...!!! E da eg visste at drikke litt hele tiden er sundt :lol: :lol: :lol:

Ellers e eg klar for tur :D

• Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kjibesen det, Viper. Du får vel tatt deg noen vodka-shots i Baku før du reiser offshore?

Eller onshorejobb?

Skal jeg fikse en quiz?

Blir offshore på Shah Deniz Alpha. Skal nok rekke etpar shots før utreise :P Hæla i taket gutter, og Bernt må huske GoProen  :lol:

Arnt fester normalt så forsiktig at det er ingen grunn til å frykte sykemelding

God tur Geir!

og...

etter en måned i utlendighet vil du elske norske fjorder og bunad som aldri før

og blir det riktig ille så føre du SAS opp på samme liste :-D

Har fått med at dåkk kjøre Oanes, men tar dåkk øve fra Jørpeland rett te Bjørheimsbygd?

Elle kjøre dåkk om Tau? I så fall kan eg stå på Tau og bli plokka opp der så trenge eg ikkje gå tiliggare fra jobb for å ver me på sightseeing  8)

Har lyst jeg også, men tror ikke det blir noe pga ribbein som fortsatt bør leges slik at man slipper sykemelding neste mandag...

Viss vi lover å ikke knekke flere ribbein på deg, blir du me da?

Klart det frister, men driver og går på jobb nå i tilrettelagt pga må være klar til uka og langtur. Derfor er det litt skummelt å begi seg ut på noe som kan få varige men :P

Skal ta saken til etterretning og se hva jeg kan komme fram til. Men må jeg kjøre helt alene? Det er ikke noe gøy.