Alexander Posted February 18, 2006 Share Posted February 18, 2006 Denne dagen blir det ølskole på Gamle Ringnes Bryggeri i Oslo. Her får vi opplæring i bryggerimetoder og ingredienser som brukes under brygging av forskjellige typer øl. Prisen er 275,- pr. person og inkluderer i tillegg til det "faglige" 8 smaksprøver og 3 halvlitere. Selve skolen holder sted i det som kalles Brygghuspuben, inngang fra Thorvald Meyers Gate. Skolen varer fra klokken 20-22.00 og vi satser på å utvide våre ølhorisont også etter at skolen er ferdig. Grünerløkka kryr av koselig puber. Bindende påmelding må skje til meg innen den 01. april. Du vil da få tilsendt kontonummer for innbetaling av kursavgiften på 275,-. Du vil ikke bli regnet som påmeldt før denne er betalt. Send en e-mail til oslo@mbentusiastklubb.com for å melde deg på nå! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Her på vestlandet er Ringnes som å banne i kirken!! Ringnes er BOIKOTTET for evig alltid!!!! (Er vel en og annen Quisling blandt oss vestlendinger, men sånn i det store og hele er dette sannheten) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hauk Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Støtter den, Charlie. Her går det bare på LERVIG og CB. Hender faktisk at det dukker opp et par MACK også, når jeg får tak i. :partyman: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 [move] :pottytrain2: :pottytrain2:NED MED RINGNES :pottytrain2: :pottytrain2:NED MED RINGNES :pottytrain2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 [move] Ned med Ringnes Ned med Ringnes Ned med Ringnes Ned med Ringnes Ned med Ringnes Ned med Ringnes Ned med Ringnes Ned med Ringnes Ned med Ringnes Ned med Ringnes Ned med Ringnes Ned med Ringnes [/move] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Var vel ikke helt sånn bokstavelig, Olav :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted February 20, 2006 Author Share Posted February 20, 2006 Her på vestlandet er Ringnes som å banne i kirken!! Ringnes er BOIKOTTET for evig alltid!!!! (Er vel en og annen Quisling blandt oss vestlendinger, men sånn i det store og hele er dette sannheten) Det er ikke sannheten. Tou selger nesten like mye nå som før de la ned. (Eller er det mer? Husker ikke i farta...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted February 20, 2006 Share Posted February 20, 2006 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jeg skal være med. :drinkers: MAX: Ringnes. Beste ølet som noen gang er laget. :prayer: Mange bra pubber i området. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted February 20, 2006 Share Posted February 20, 2006 Her på vestlandet er Ringnes som å banne i kirken!! Ringnes er BOIKOTTET for evig alltid!!!! (Er vel en og annen Quisling blandt oss vestlendinger, men sånn i det store og hele er dette sannheten) Det er ikke sannheten. Tou selger nesten like mye nå som før de la ned. (Eller er det mer? Husker ikke i farta...) Det kan godt være, men det er ikke her på beste vestkant!! Forresten, Ronni; CB er MYYYYYE BEDRE!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 Er denne skolen 1 eller 7 april... En av de første gangene jeg gleder meg til å gå på skolen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted February 25, 2006 Author Share Posted February 25, 2006 Er denne skolen 1 eller 7 april... 7. april. Påmelding innen den 1. Men du har jo allerede meldt deg på! En av de første gangene jeg gleder meg til å gå på skolen Samme her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 He he.. ble bare forvirret av datoen på kalender Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted February 25, 2006 Author Share Posted February 25, 2006 He he.. ble bare forvirret av datoen på kalender Argh. Jeg har glemte å velge dag i måneden når jeg la den inn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted February 25, 2006 Author Share Posted February 25, 2006 Nu ligger den i hvertfall på riktig dag... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 Er denne skolen 1 eller 7 april... En av de første gangene jeg gleder meg til å gå på skolen Skal dere liksom LÆRE å drikke øl???? :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted February 25, 2006 Author Share Posted February 25, 2006 Er denne skolen 1 eller 7 april... En av de første gangene jeg gleder meg til å gå på skolen Skal dere liksom LÆRE å drikke øl???? :shock: Noen av oss burde kanskje lære det også... Vi lærer om bryggeprosesser og ingredienser. Vi får 8 forskjellige smaksprøver samt forklaring på hvorfor øltypene vi får smake er så forskjellige osv. Utrolig interessant faktisk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 Passet jo godt at denne skolen ble arrangert FØR Gol :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 Hehe.... gleder meg til skolen... kjenner jeg gutta rett, blir det vel igjennsitting he he.... Og melding med hjem..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted February 26, 2006 Share Posted February 26, 2006 Hehe.... gleder meg til skolen... kjenner jeg gutta rett blir det vel, igjennsitting he he.... Og medling med hjem..... Tror ikke Ringnes vet hva helt hva de har gjort når de inviterer til dette kalaset/skolen :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted February 26, 2006 Author Share Posted February 26, 2006 Hehe.... gleder meg til skolen... kjenner jeg gutta rett blir det vel, igjennsitting he he.... Og medling med hjem..... Tror ikke Ringnes vet hva helt hva de har gjort når de inviterer til dette kalaset/skolen :lol: Jeg har begynt å angre på at jeg dro i gang dette her... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted March 12, 2006 Author Share Posted March 12, 2006 Morsom, men geeky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted March 14, 2006 Author Share Posted March 14, 2006 Vi er plass til mange flere på dette kurset, ikke nøl med å melde dere på! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted March 25, 2006 Author Share Posted March 25, 2006 Det er fortsatt mulighet for å melde seg på her! Det tegner til å bli en koselig kveld, men vi vil selvsagt ha med så mange som mulig. Dere er velkommen til å ta med venner og bekjente også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 Blir desverre ikke noe på meg..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts