Jump to content

Ringnes Ølskole - 7. april 2006

Alexander
 Share

Recommended Posts

Denne dagen blir det ølskole på Gamle Ringnes Bryggeri i Oslo. Her får vi opplæring i bryggerimetoder og ingredienser som brukes under brygging av forskjellige typer øl.

Prisen er 275,- pr. person og inkluderer i tillegg til det "faglige" 8 smaksprøver og 3 halvlitere.

Selve skolen holder sted i det som kalles Brygghuspuben, inngang fra Thorvald Meyers Gate. Skolen varer fra klokken 20-22.00 og vi satser på å utvide våre ølhorisont også etter at skolen er ferdig. Grünerløkka kryr av koselig puber.

Bindende påmelding må skje til meg innen den 01. april. Du vil da få tilsendt kontonummer for innbetaling av kursavgiften på 275,-. Du vil ikke bli regnet som påmeldt før denne er betalt. Send en e-mail til oslo@mbentusiastklubb.com for å melde deg på nå!

Her på vestlandet er Ringnes som å banne i kirken!! Ringnes er BOIKOTTET for evig alltid!!!! (Er vel en og annen Quisling blandt oss vestlendinger, men sånn i det store og hele er dette sannheten)

Det er ikke sannheten. Tou selger nesten like mye nå som før de la ned. (Eller er det mer? Husker ikke i farta...)

Her på vestlandet er Ringnes som å banne i kirken!! Ringnes er BOIKOTTET for evig alltid!!!! (Er vel en og annen Quisling blandt oss vestlendinger, men sånn i det store og hele er dette sannheten)

Det er ikke sannheten. Tou selger nesten like mye nå som før de la ned. (Eller er det mer? Husker ikke i farta...)

Det kan godt være, men det er ikke her på beste vestkant!!

Forresten, Ronni;    CB er MYYYYYE BEDRE!!!!!

Er denne skolen 1 eller 7 april...

En av de første gangene jeg gleder meg til å gå på skolen

Skal dere liksom LÆRE å drikke øl???? :shock: :shock:

Noen av oss burde kanskje lære det også...  :D

Vi lærer om bryggeprosesser og ingredienser. Vi får 8 forskjellige smaksprøver samt forklaring på hvorfor øltypene vi får smake er så forskjellige osv. Utrolig interessant faktisk!

Hehe.... gleder meg til skolen... kjenner jeg gutta rett blir det vel, igjennsitting he he.... Og medling med hjem..... :D

Tror ikke Ringnes vet hva helt hva de har gjort når de inviterer til dette kalaset/skolen :lol: :lol: :lol:

Jeg har begynt å angre på at jeg dro i gang dette her...  :lol:

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...