Jump to content
LadyBenz_

Snø

Recommended Posts

20cm med snø har det kommet her bare inatt..,nå er det så sykt mye snø her at det skulle itte vært lov  :?

Bilen min står fast halveis ut i veien fordi ingen brøytebil klarer å få måka her..,og ingen har tid til å hjelpe meg me å få den ut..

Morro!??..,nei itte helt...  :? :?

Da blir det vel enda litt grønt på huset til naboen din i løpet av dagen??? :lol: :lol: :lol:

Ha ha  :P

Står jo itte inntil huset te naboen engang..,står uti veien så ingen biler kommer forbi  :? :P

Du er altfor slem Charlie!! Men det er jaggu morsomt også  :lol:

Var en 20cm hos meg i dag tidlig også. Heldigvis tar jeg bussen så jeg ga faen.

Mener du at jeg og "slemme-Tor" stiller i samme klasse???? :shock: :shock:

Da tar du nok feil, jeg er faktisk utrolig SNILL egentlig :D :D :D

Får itte tatt bussen jeg..,har to jobber og det går itte buss te de plassene fra her jeg bor så det er skikkelig bad.. Ellers så hadde jeg gitt f... sjøl...

Bare latt bilen stå til våren  :P

Får itte tatt bussen jeg..,har to jobber og det går itte buss te de plassene fra her jeg bor så det er skikkelig bad.. Ellers så hadde jeg gitt f... sjøl...

Bare latt bilen stå til våren  :P

Det er som regel det som er problemet ja... Skulle kjerringa tatt bussen hadde det tatt 1,5 time, minst, hver vei. Det tar 45 min med bil. Jeg jobber i Oslo så jeg orker ikke kjøre inn i rushet.

Mener du at jeg og "slemme-Tor" stiller i samme klasse???? :shock: :shock:

Da tar du nok feil, jeg er faktisk utrolig SNILL egentlig :D :D :D

Det har jeg egentlig vanskelig for å tro... Du fortjener nok en skikkelig dynking i snøen tenker jeg.  :lol:

Merkelig!! Her hjemme er det rene vårstemningen med oppholdsvær og mildt og godt. Herlig å bo på denne kanten av landet 8) 8) Får vel finne frem solbrillene i tilfelle sola titter frem litt senere idag :D :D :D

OK! Det HENDER at jeg er ganske snill, da :D :D

Merkelig!! Her hjemme er det rene vårstemningen med oppholdsvær og mildt og godt. Herlig å bo på denne kanten av landet 8) 8) Får vel finne frem solbrillene i tilfelle sola titter frem litt senere idag :D :D :D

Hva? Hverken regner eller blåser det i dag? Det har jeg vanskelig for å tro...

Guest 2271

Regner med at Charlie og jeg enda befinner oss på ca samme område  - Stavanger.. :)

Her er det 0 cm snø totalt (kunne jo nesten fått på sommerdekka allerede, eller hva Charlie?)... +4,5grader var det også, da jeg kjørte til jobb kl. 07 i dag morges...

Ser derimot IKKE veldig fram til i ettermiddag/kveld, da jeg skal til hjembyen min en tur... Snøkaos over Kvinesheia igår og natt, leste jeg i avisene på nettet... :(

Regner med at Charlie og jeg enda befinner oss på ca samme område  - Stavanger.. :)

Her er det 0 cm snø totalt (kunne jo nesten fått på sommerdekka allerede, eller hva Charlie?)... +4,5grader var det også, da jeg kjørte til jobb kl. 07 i dag morges...

Må si at jeg ble faktisk litt misunnelig nå...

Her laver snøen ned enda...

Guest 2271

Må si at jeg ble faktisk litt misunnelig nå...

Her laver snøen ned enda...

Huff å huff.. Det er derimot bitte litt regn i lufta (dvs, det vet jeg ikke - fordi jeg har VELDIG liten utsikt fra her jeg sitter...), og vått på bakken..

Glad det ikke er snø ute jeg, for jeg skal ut og løpe 3000 m Befalstest på KNM Harald Haarfagre (Madla-leiren) kl. 12.. WISH ME GOOD LUCK, ANYONE!!

Glad det ikke er snø ute jeg, for jeg skal ut og løpe 3000 m Befalstest på KNM Harald Haarfagre (Madla-leiren) kl. 12.. WISH ME GOOD LUCK, ANYONE!!

Et tips.

Da jeg og to til ble utkommandert til å løpe 3000 m før vi dimma tok vi med oss en sixpack med pils. Ble kjørt 3 km ut fra leiren og skulle løpe inn igjen. Vi kommanderte sjåføren til å stoppe hver 1000 meter, og la ut tre pils. Mye bedre når man har stabilt væskeinntak under slike påkjenninger. :lol:

20cm med snø har det kommet her bare inatt..,nå er det så sykt mye snø her at det skulle itte vært lov 

Bilen min står fast halveis ut i veien fordi ingen brøytebil klarer å få måka her..,og ingen har tid til å hjelpe meg me å få den ut..

Morro!??..,nei itte helt... 

Er det virkelig ikke noen som kan hjelpe deg :shock: Hva er det som feiler folk idag. Var nettopp ute og hjalp naboen som hadde kjørt seg fast mazdaen sin. Dro hun løs med 300 min :mrgreen: Du skulle nok ha bodd nærmere meg du. Her sier vi også "itte" :wink:

Får vel finne frem solbrillene i tilfelle sola titter frem litt senere idag :D :D :D

Og i Trondheim er det plussgrader, stille, blå himmel og sol. Skal vi samle sammen ulltepper og snøskuffer og sende krisepakker til Østlandet, kanskje?  :P

20cm med snø har det kommet her bare inatt..,nå er det så sykt mye snø her at det skulle itte vært lov 

Morro!??..,nei itte helt... 

Er det virkelig ikke noen som kan hjelpe deg :shock: Hva er det som feiler folk idag. Var nettopp ute og hjalp naboen som hadde kjørt seg fast mazdaen sin. Dro hun løs med 300 min :mrgreen: Du skulle nok ha bodd nærmere meg du. Her sier vi også "itte" :wink:

Nei er dårlig me hjelpsomme folk her....,men heldigvis så kommer en kamerat etterpå og skal hjelpe til(i arbeidstia faktisk)..,men han har itte no 300 da så skulle nok bodd nærmere deg uansett ja  :wink:

Det som er så ekkelt er at det er så våt snø..,så snøen har blitt nesten te is lissom  :shock:  Og det sku fortsette å snø sånn som det her fram te søndagen  :shock: :shock:

Sier dere å "itte"..?..,helt sjef  :D 8)

Får vel finne frem solbrillene i tilfelle sola titter frem litt senere idag :D :D :D

Og i Trondheim er det plussgrader, stille, blå himmel og sol. Skal vi samle sammen ulltepper og snøskuffer og sende krisepakker til Østlandet, kanskje?  :P

Neida..,det har me...,men dere kan gjerne sende sola  :P

Huff, ja nå synes jeg synd på deg! Faen at jeg itte kjenner noen i Skienstraktene da :? Skal selv ut å måke litt nå, så jeg får prøve å sende noen positive vibber nedover :wink:

Tenkte jeg skulle dra fra jobben om 15 minutter slik at jeg kunne måke litt i oppkjørselen før kjerringa kommer hjem! Er ikke helt sikker på om jeg gidder å være så snill...

Hadde akkurat besøk av vaktmesteren som måka unna det som hadde rast ned fra taket. Spanderte et drops på'n da.  :lol: :lol: