Jump to content

Høstens tradisjonelle Lyngdalstur 27. okt.

Recommended Posts

• Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dåkke e grævla goe (utenom Johnny då :P)

For å gjør d enkelt så tar eg bare ein ronde å hente folk på lørdag, kjøre heimante kl12:0 stå klar adle mann, komme plutselig.

E dår andre så har tenkt sg nerøve så gje beskjed hr så mødes me på BOS kl 13:00 lørdag.

Torstein,

Må si  Røyskatten virkelig blotter sin beste smørside her nå  :D

tusen takk ja - du kan få lov å plukke opp på Sola (sånn at Kånå blir 'beroliga' når hu får beskue reisefølge)

men du?

- må jeg søke i tre eksemplarer for å sette opp inboard cam, eller ?

Trur eg får hiva på vinterdekk i kveld, sjøl om d har negativ  innvirkning på utsjånaden te bilen.

vinterdekk....phø...det legge seg ikkje så det blir bart heile veien te lyngdal.... :lol:

Blir 5 grader i Lyngdal i mårå og 3 grader i Stavanger....opphold og fint vær.....så slutt å tull..... 8)

Trur eg får hiva på vinterdekk i kveld, sjøl om d har negativ  innvirkning på utsjånaden te bilen.

vinterdekk....phø...det legge seg ikkje så det blir bart heile veien te lyngdal.... :lol:

Blir 5 grader i Lyngdal i mårå og 3 grader i Stavanger....opphold og fint vær.....så slutt å tull..... 8)

Skeptisk

Tusen takk alle mann for ei utrolig artig og hyggelig helg :D Moro at også Truls kunne ta del i galskapen og søke om medlemsskap i lokallag Stavanger :P

Det er vel første gang man har klart å få fram så mye forskjellig musikk på anlegget til de fleste sin begeistring! Takk til alle som kom og for hjelpen til renhold i morgentimene før frokost. Det var jo "litt" å ta tak i  :lol: :shock: :D

Dette var skikkelig gøy.!!

Såpass gøy at jeg er litt "varm" i dag...... :lol:

Må og nevna den fantastiske transporten.. 8)

560SEL rule eller "eie" (det e visst mote nå..) akkurat sånn som ungdommen likar det...... :lol: