Jump to content

Kenth`s S124 E300D Nye bilder

Kenth
 Share

Recommended Posts

Heisann. Jeg er nytt medlem her på forumet. Har tidligere eid en W210 og en W211 og syntes det var på tide med å eie en W124 :D

Bilen er en 1996 E300 diesel (Skulle gjerne hatt en turbo :P)

Apex senkesett og korte dempere. Brock B1 felger og litt diverse  :)

Sikkert noen som vet litt om bilen fra tidligere eiere? Regner kanskje med at noen her inne også vet hvem ene selgeren av denne bilen fra Notodden er :? Jeg har ikke kjøpt bilen av han som er mest beryktet da, men tror kanskje han jeg kjøpte den av var av samme kaliber :P

Men samma det, bilen virker å være i grei stand ihvertfall. Girer utrolig smooth og motoren maler som en liten katt :)

Jeg har ikke fått tatt noe bilder av bilen enda, rett og slett for at den ikke ser ut i månelys. Tidligere eier har finni ut at han skulle rubbe hele bilen, men at polering var oppskrytt :P

Så nå står bilen for en skikkelig polering.. Og etter det skal jeg få tatt noen fine bilder av bilen. :)

Merca0121024x683.jpg

IMAG0216.jpg

Guest 4326

Takk ;) Okey.. Alltid stussa litt over at noen skriver s og noen w. Forklar meg gjerne forskjellen  :P

W 124 er sedan

S 124 er stasj

A 124 er Cab hvis jeg ikke tar feil

C 124 er Coupe..

Tror der er sånn?

Takk ;) Okey.. Alltid stussa litt over at noen skriver s og noen w. Forklar meg gjerne forskjellen  :P

W 124 er sedan

S 124 er stasj

A 124 er Cab hvis jeg ikke tar feil

C 124 er Coupe..

Tror der er sånn?

Riktig, også er V124 limousin med 6 dører

Steike den var rå :) Skulle ønske eg og kunne ha den så lav men da kreves det litt mer modifkasjoner med eksosannlegget mitt, subber på de satans fartsdumpene eg har rundt meg! :( Er det 17 tommere? 8.5 og 10?

Takk for det Lassen :) Ja det er 8,5 og 10" på denne.. Vet ikke hva som evt er gjort med eksos osv, men min får fint over alle fartsdumper ihvertfall :D Problemet er at det subber litt i forskjermene ved mye sving. Men må vel lide litt for skjønnnheten?  :P

Takk for det folkens :)

Jeg kjøpte ikke bilen av Tom Kyrre, men har har hatt bilen en liten stund. Desverre?

Jeg snakket med han som eide bilen før tom kyrre, og han følte seg vel litt lurt av tom. Han hadde vel gjort en byttehandel med en bil som ikke var helt bra. Men heldigvis hadde ikke tidligere eier noe negativt å si om bilen  :D

Bilen virker veldig tigth og fin. Men skal virkelig en 300D gå så dårlig?  :P Den er skikkelig laaat fra bunnen av..

Takk for det folkens :)

Jeg kjøpte ikke bilen av Tom Kyrre, men har har hatt bilen en liten stund. Desverre?

Jeg snakket med han som eide bilen før tom kyrre, og han følte seg vel litt lurt av tom. Han hadde vel gjort en byttehandel med en bil som ikke var helt bra. Men heldigvis hadde ikke tidligere eier noe negativt å si om bilen  :D

Bilen virker veldig tigth og fin. Men skal virkelig en 300D gå så dårlig?  :P Den er skikkelig laaat fra bunnen av..

Aha, han hadde denne bilen en stund ja, hvet igrunnen ikke noe mere en det :) har på følelsen av at han er ein luring ja,men bra at bilen er i god stand da :) 

Ser jo ut som en greit gjennomført bil. Er lakkeringsjobben av god kvalitet også? :)

Ikke helt min greie at bilen er så lav og med så knøttsmå hjul, men smaken er som baken.. ;) Ville nok hatt riktig rulleomkrets (205/50-17) og hjulene kant i kant med hjulbuene fremfor langt oppi a la gammel Citroen, men, whatever floats your boat, og resten av bilen ser jo ihvertfall på bildene riktig så fin ut.. :)