Jump to content

Mandagstreff Oslo

Guest Thor-Egil Andersen
 Share

Recommended Posts

• Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nå har vi startet opp med mandagtreff igjen. Håper folk våkner fra Juledvalen og kommer på et treff... Var bare 6 stk nå på mandag. Dårlig oppmøte for et område som dekker sååå mange medlemmer...

Vel, jeg er ganske sikker på at det stod STENGT i terminlisten for

litt siden (ser at det står noe annet nå), så det kan kanskje være

en forklaring? Mangel på tema for møtet eller bedriftsbesøk kan

være en annen...

mvh,

syljua

Mangel på tema for møtet eller bedriftsbesøk kan

være en annen...

Må det virkelig skje noe for at folk skal komme? Er det ikke hyggelig å sette seg ned med en kopp kaffe og prate om bil? Eller er det det at praten stort sett ikke dreier seg om bil som er problemet?

Enig Alexander, skjønner heller ikke at det må skje noe hver eneste gang.

Tydelig at endel ikke har stått og frysi ballene av seg utenfor Autostern mandag etter mandag, slik vi gjorde før vi fikk et sted å være...

Jeg setter ihvertfall pris på en kaffekopp i trivelig samvær og snakke bil etc i et varmt trivelig lokale :wink:

Guest Steinar Lindberg

Da regner jeg med en helsike velkomst når jeg også endelig kan væra med igjen, gutter... :hello1:

Et par måneder til, så...:rabbit:

Guest Ronnie Westpold
Da regner jeg med en helsike velkomst når jeg også endelig kan væra med igjen' date=' gutter... :hello1:

Et par måneder til, så...:rabbit:[/quote']

MAX: Trikkefører :D

Guest Johan Stub
Kanskje jeg skal ta meg en tur også.

Hvis dere lover å ikke le av bil.. eh. unnskyld' date=' kjøretøyet mitt. :lol:[/quote']

Vi kunne kanskje parkere nede på Smartklubb og gå opp. Er ikke særlig stas å komme i Passat heller... :oops:

Jeg parkerer frivillig på Smart.

Kan du ikke parkere ved Outlaws eller hvem det nå er som har befestet seg der? Da får sikkert fruen fart på seg også til klubblokalet :lol:

Guest Johan Stub
Jeg parkerer frivillig på Smart.

Kan du ikke parkere ved Outlaws eller hvem det nå er som har befestet seg der? Da får sikkert fruen fart på seg også til klubblokalet :lol:

Eller kanskje hun hadde likt det. De er jo kanskje litt anderledes en en typisk bankmann. Kanskje hun tenner på det? Parkerer ved Smart jeg!

Er det noen som har forslag til noe vi kan gjøre dette året her i lokallag Oslo? Cruisingtur til Aurskog en lørdag er foreslått.

Nå som verandaen min er ferdig, kan jeg godt dra hjem opphavets gassgrill og huse et mandagstreff her oppe på romerike

Etterhvert som det blir lyst utover ettermiddagene kan det kanskje la seg gjøre med en ATV-tur til?