Jump to content

Lokallag Stavanger til Gol 2012...

Recommended Posts

Reiser dere oppover på fredag formiddag? Lurte på om jeg og lillebror skulle joine avd. stavanger og prøve den veien opp en gang.

Vil tippe vi drar 08.30 eller 09.00 fra Essoen i Bekkafaret og vender snuten mot Gol via Odda og Hardangervidda :P

oh, det var tidlig, da må jeg avgårde før 06.00. Hmmmmmm....

• Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Reiser dere oppover på fredag formiddag? Lurte på om jeg og lillebror skulle joine avd. stavanger og prøve den veien opp en gang.

Vil tippe vi drar 08.30 eller 09.00 fra Essoen i Bekkafaret og vender snuten mot Gol via Odda og Hardangervidda :P

oh, det var tidlig, da må jeg avgårde før 06.00. Hmmmmmm....

Aldri for tidlig når man ska ud på någe kjekt :D

Kjekt om dåkk blir med Geir, turen over hardangervidda er ikke oppskytt!

Terje el Frode deler sikkert hvilken ferje vi går for - så kan du sette GPSen på den istedet for oppsamlingsmøtet i 09 tiden i bekkefaret

PS! den oblikatoriske habbisen i Odda er oppskrytt  :lol:

• 3 weeks later...

Angrer på at jeg leste i denne tråden....  :lol:

Dere som skal oppover må se opp for flyvende CD'er som flyr ut fra vinduer og takluker - spesielt oppover Måbødalen  :shock: :lol:

(intern den der)

Kosa dåkk masse. Eg ska se Bruce Springsteen i Frankfurt istedet.

Men, neste år....  :drinkers: :supz: 8)

Dere som skal oppover må se opp for flyvende CD'er som flyr ut fra vinduer og takluker - spesielt oppover Måbødalen  :shock: :lol:

(intern den der)

Ingen fare for flyvende CD'er i år, har nesten ikke brukt radioen i nybilen :shock:

(intern den der)

Herregud...!!! E det unnskyldningen for og ikke delta??? Eg kunne jo sunget myyye bedre for deg og det hadde våre gratis :lol: :lol: :lol:

du rekke kanskje å betale fakturane du får på mail....men husk å ta med kvittering då siden det e så tett på treffdagen..... får du ikkje faktura på mail så betale du når du komme frem.... :P

Kjære alle sammen :D

Planen for Fredagen:

Oppmøte 08.30 på Essoen i Bekkefaret. Avreise derfra senest 08.45 da båten over Boknafjorden går 09.30 :P

Grunnet ting og tang så sitter eg på me Johnny opp.! Vi henger oss etter rekka ved rasteplassen etter siste tunnellen :P

E ME KLAAAAR??? :D

Begynner å se bra ut nå, blir en langtur i morgen så får vi se om optimismen holder seg etter det..... :lol:

Vi er satt opp til å ta parkeringen lørdag morgen, Johnny og Terje er satt opp til tidligvakt for å rekke å parkere Charlie sin bil kl 0400..... så kan vi legge oss og stå opp igjen ca kl 0900 når resten kommer..... :lol: 8)

Guest Madde

Vi jentene kjøre Hønefoss veien opp.. Vi synes d va litt tidlig å skulle stå opp i 5 tia for å møte dere halv ni :)) så mi sjåast der oppe heller :) kjør fint dere :))