Jump to content

Pizza Kvelder

Recommended Posts

• Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eg blir nok 30min forsinka eller noko rundt der. Så lenge ikkje læraren jager oss i frå klasserommet før det.

Nokon som vil bestille til meg?  :D

Jeg kan sikkert engasjere meg litt jeg, men nå har det seg jo sånn at jeg har blitt litt eldre siden sist, så faren for tidlig alzheimer er jo tilstede men skal prøve å huske det :)

Eg blir nok 30min forsinka eller noko rundt der. Så lenge ikkje læraren jager oss i frå klasserommet før det.

Nokon som vil bestille til meg?  :D

Jeg kan sikkert engasjere meg litt jeg, men nå har det seg jo sånn at jeg har blitt litt eldre siden sist, så faren for tidlig alzheimer er jo tilstede men skal prøve å huske det :)

Takk. Klare du å ordna 1 stor Bankers (nr 10 trur eg) og ein villa?

Eg treng litt mat for å vekse meg stor å sterk

Takk for en hyggelig kveld, folks.

Jeg ble plutselig oppmerksom på en diger detalj i vognkortet mitt i kveld. Biltilsynet(eller biltrangsynte om du vil) har prestert med å skrive at bilen min er senka "ca40 cm". Hvorfor jeg ikke har obervert det før er foreløbig uvisst, men dersom bilen min er så lav, lurer jeg på hvordan den så ut før senking......  8) :lol:

• 3 weeks later...
  • 1 month later...