Alexander Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Det skal jeg.. Han har allerede fått PM av meg... Tenkte at den første promoteringen, gjerne bare blir en "liten" stand et eller annet sted i byen, og gjerne få lagt ut litt innmeldingsblanketter... Og at trekkplasterene kommer litt senere (St.Hans ) Ok, da satser jeg på å ta meg en tur til Kristiansand rundt St.Hans en gang! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 Skal vi ikke ta oss en tur til Kristiansand da folkens og støtte opp om tiltaket som Roger har satt igang? Regner med at vi kan feire litt etterpå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Oppdatering: MAX POWER begynner ca kl. 17 sies det... Skal vi prøve å få vært med der da, et par timer? Og heller starte kl. 13 på Øvre Torv? Da har vi 3 timer på Torvet, 30 min til mat (jeg har et genialt sted vi kan spise på!!) og 2 timer på MAX POWER? 30 minutter til mat høres veldig lite ut hvis det er mange som skal spise. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Enig i det, Alex. Men er enig i at vi utsetter starten til 1300 da det sikkert ikke er mye folk ute i 1100-tiden...? Hvor er dette stedet vi skal stå på? I nærheten av domkirka? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts