Jump to content
Mercedes-Benz Entusiastklubbs forum
Guest kodvaag

Lokallag Kristiansand

Recommended Posts

Guest kodvaag

Lokallag Kristiansand, når og hvor treffes de?    :D

Guest Bjørn Mohn

Vi har desverre ikke lokallag i Kristiansand ennå.

Guest kodvaag
Vi har desverre ikke lokallag i Kristiansand ennå.

Det vet jeg, siden jeg har vært medlem på forumet og postet innlegg siden år 2002.

Prøvde å få til et treff eller noe for tre-fire år siden i Kr.sand. Det gikk dårlig.

(Det ble en ensom opplevelse)

Tenkte å se om det var mer stemning for det nå.

Er det noen andre som er intressert i det? :D

Guest reminett

Jeg er dønn klar for å være med i Lokallag Kristiansand :)

Stå på gutta. I Oslo begynte vi med å møtes utenfor AutoStern og så deretter ta oss en tur på Burger King rett ved siden av en gang i uken. Der fikk vi rabatt på burgere og gratis kaffe. 8)

Jeg er veldig klar for å være med å starte opp Lokallag Kristiansand selv, men (dessverre) drar jeg til ny jobb i Stavanger fra 01. januar! (Fikk jobben for 5 dager siden...)

Du trenger ikke å unnskylde deg for at du skal til Stavanger.....vi skal ta godt vare på deg vi så lenge du er i byen, bare stikk innom når det måtte passe...... :wink:

Her er det bånn gass første mandag etter nyttår..... : :mrgreen:

Guest Sondre B. Bjelland

Jeg er kjempeklar for å starte et lokallag her i byen. Er jo en del fine mercer her i byen. Har sett CL600 og SL55 AMG på PP skilter. Dessuten er det mange pene eldre mercer også. Så en SL Pagode i sommer en gang og en 1986 500SL. Lyseblå med Lorinser felger.

Med andre ord, mange pene biler. Jeg er med på et lokallag. Må bare skaffe meg merce igjen :)

Jeg håper VIRKELIG at dere får i gang noe i Kristiansand! Jeg kan love dere at lokallag Oslo i tilfelle vil komme på besøk en lørdag!

God morgen, Roger!!

Du er skikkelig i gassen for å få til no på sørlandet, hehe!! Det er bra! Stå på, vi må få inn flere medlemmer!!!

Skjønner at folk på sørlandet ikke gidder å være med i en klubb i Oslo eller Stavanger.

[move] :supz: :supz: :supz: :supz: :supz: :supz:MB ENTUSIASTKLUBB avdeling Sørlandet, og sør for stadt! Driven by Roger Tvedten :supz: :supz: :supz: :supz: :supz: :supz:[/move]

Ja, jeg håper det... :) (Noen som klarer å se for seg en SINNSYYYK bra St.Hans-feiring med stort bål på ei nydelig strand i Kristiansand, nyfisket stekt makrell, poteter og agurksalat denne sommeren???  8) )

Jeg skal innrømme at jeg ikke har noen problemer med å se for meg selv i den situasjonen.... I'll be there!

Sett taxi-lampa på taket av E500T-looken din, så skal du se at det hadde blitt kunder å kjøre på :lol: :lol: :lol: :lol:

Det høres veldig bra ut... Jeg vil prøve å stå på nå...!!! Men kan trenge hjelp utenfra.. Regner med å høre noe fra Bergen også, de må jo få oppleve solen i sommer de også..! ;)

Hvor stort har du tenkt dette her da? Utstilling med premiering, salg av vafler/pølser/kake/kaffe og en god cruisingtur rundt i distriktet og så ut på byen på kvelden f.eks?

Jeg synes man skal satse på noen som bare er på lørdag, slik at man ikke MÅ ligge på hotell. Planlegg litt videre du, du har mange fine ideer!

Jeg kan som en hyggelig gest hvis vi ser for oss det alternativet - ta for meg noen av overnattingsstedene i sentrum, og finne ut hva slags priser man kan få (rabatter+++), ved overnatting flere stk på samme sted....

Jepp. Høres smart ut. Det viktigste er at hotellet/overnattingsstedet har garasje.

Ja, jeg håper det... :) (Noen som klarer å se for seg en SINNSYYYK bra St.Hans-feiring med stort bål på ei nydelig strand i Kristiansand, nyfisket stekt makrell, poteter og agurksalat denne sommeren???  8) )

Om d sko ble någe av dette og ingenting komme i veien, så komme eg..... :D

Samme her  :lol:  Ikke noe er som sommer og sørlandet 8) 8) 8) Men det begynner å tette seg litt til i programplanene mine etterhvert. MBE, MBKN og Skokloster. Dessuten skal vi bare gjøre ca. 1000 ting inni og utenfor huset i sommer :roll: :roll: :roll:

Skal du BRØL være med på Skokloster eller MBKN treffet?

Skal du BRØL være med på Skokloster eller MBKN treffet?

D einaste som ennå e heilt sikkert e Gol, resten må eg nesten se tid og penger ann.....

Dessuten skal vi bare gjøre ca. 1000 ting inni og utenfor huset i sommer :roll: :roll: :roll:

Det skal jeg også, men det er ingen unnskyldning for ikke å komme på MB treff rundt om i hele det nordlige Europa!  :lol:

Roger, du snakker sannsynligvis om Snadderkiosken?

Det er HELT riktig, Geggi! :) Snadderkiosken har jeg selv jobbet på i 2,5 år.. Et fantastisk spisested, med skikkelig kvalitet på maten... Går faktisk an å bli mett på den også! ;)

Hmm.. Snadderkiosken høres ut som et sted for meg!