Jump to content
Jens Honoré

Samletrad for R/C 107 biler

Recommended Posts

Guest Øistein

Advarsel!

Denne fant jeg under betegnelsen "litt rust" !!!

Se opp!

Denne http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28786998 er den samme som denne http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results;AdItemId=1309259;SimilarAdItemId=1309259#img7690116.

Fra 29.000 kr til 129.000 kr på et snaut halvår. Rusten er ikke nevnt i annonsen som nå er lagt ut på finn.no. Her kan noen lett bli lurt om de ikke går grundig nok til verks når de ser på bilen.

Jaja...

Det er samme bilen men kan jo hende han har glemte av den 1 tallet før 29 k da??

Men på autodb står det er 1972 mod og på finn står det 1973 mod????????

Og det står at eieren har fjernet annonsen i autodb og det står solgt...

Hmmmm.....

Himmel, for en idiot av en selger.

Jeg prøvde å spørre om rust var utbedret.

"det er ikke rust på denne bilen".

Etter å ha spurt to ganger til, og presisert at jeg er interessert i å vite hva som er gjort, siden den var annonsert med mye rust, og nå ikke har rust. Hver gang fikk jeg bare svaret "det er ikke rust på denne bilen".

Forsøkte nok en gang, og sa at når bilen har steget 100.000 i verdi på et år, og den nå er rustfri, så må vel noe ha skjedd?

"kom og se selv"

:scratch:

Det er ingen tvil om at det er samme bil, for man ser av et av bildene i den nye annonsen er fra garasjen hvor den stod i den gamle annonsen. Det er her to forskjellige selgere. Den ene ærlig, den andre ikke fullt så ærlig. Tviler på at rusten bare har blitt borte av seg selv i løpet av et halvt år. Den ser jo tilsynelatende fin ut, men som selger i den gamle annonsen opplyser om så er det en del rust som ikke synes ved første øyekast.

Vet ikke om noen fikk med seg den 300SL-86`en som ble lagt ut i oslo for 170k?

Den gikk på dagen....

Virker som markedet for pene og ryddige R107`er ganske sultent om dagen.

Ligger jo for det meste USA-skrot i div. stand på finn...

40 er da fortsatt ganske ungt?  :lol:

Billig R107 tror jeg at jeg ville holdt meg langt unna. Står i annonsen at den trenger "litt" stell,  tipper det betyr det samme som alle leiligheter under 2.5 mill i oslo..

Mao: Ser helt jævlig ut.

De ruster som griser, prøv å finne noe der rusta er under kontroll..

Edit: Ser nå at det står at det er et restaureringsobjekt.

Tror ikke du finner noe særlig bra R107 til under 100.000 med mindre du digger "pongtonger" rundt hele bilen  :lol:

Men pen bil da  :)

Og jeg knekker sammen av annonse-teksten... Haug er en fyr man vil ta en øl med  :lol:

Beskrivelse

SUPERMAGNET!

300SL: 1986-1989. SL med internasjonal verdi.

Signalrød med sort hud og automat. Frekkere blir det ikke.

Tenk deg en varm sommerdag i denne. Spørsmålet er: Kan det bli bedre? :lol:

Bilen er oppgradert for betydelige og store summer av undertegnede.

Du kan telle på 1 hånd hvor mange slike biler som er til salgs i Norge.

86 300 SL er et samleobjekt, med høye verdier. Internasjonale markedskrefter forteller det samme.

Sjekk mobile. de - så ser du hvordan denne er priset. Ikke glem TOLL, MVA, reise, arbeid, osv..

Bilen har servicehistorikk fra dag 1.  Servicehefte med inkluderende datakort og stempler.

Mange løse kvitteringer medfølger. Bilen har vært i Norge siden 1999, men kun 1 eier frem til jeg kjøpte den første gang i 2008. Dette er en sjelden mulighet til å anskaffe en superfet, toppløs sommerbil, de aller fleste vil sikle etter. I denne slipper du finlandshette :lol:. Her kan du stolt vise deg frem. Personlig synes jeg denne er den feteste SL-en på Finn, uansett SL. :lol:

Disse koster fort 50 000 EUR i Tyskland - med denne kilometerstand, i original signalrød med sort hud, og med automat. En slik bil i blå, blir en helt annet verden. Signalrød med sort hud - er det som gjelder. Automatgir på en slik "Mercedes-cruiser" er også viktig - og har alltid størst etterspørsel.

Bilen er kun kjørt 250 mil de siste 4 årene.

Kun 1000 kroner i ligningsverdi. Spar formueskatt.

Blir ikke kona di litt ekstra varm og heit i denne - en fin sommerkveld - trenger hun kanskje hjelp? :lol:

500SL EURO med 4 seter. 1984, 189 000 km, kr 227 000,-

Orginal europeisk 500SL med 4 seter og 245 hk V8 motor på 5 liter.

Bilen ER rustfri, har strøken ny lakk (Mecedes orginal), perfekt krom, nye skinn seter og tepper. Dette er rett og slett en nydelig bil i god stand.

Kan registreres som veteran i 2014.

De som mener at det finnes mange rimeligere SL R107 for salgs har rett, løp å kjøp en av disse rustete og tragiske 350, 450 og 380 USA utgavene da ;=). Sjekk også hva du må ut med i Tyskland for en slik pen bil, langt mere en det jeg selger for. Se: Mobile.de

Hmmm.... Sjekk bildene, er ikke også dette en US bil? Eller mener han at en med us fangere vil ruste mer?

48_1760778102_xl.jpg

227 000,- for en 107 som har gått såpass, njæ.... Hva tror du?