Jump to content

Lokalag Stavanger til Gol 2011

Recommended Posts

• Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vi har brukt 7 timer mellom Stavanger og Oslo de siste gangene vi har kjørt, så det går noen timer ekstra dersom dere skal kjøre om(veien) Sørlandet..

Brokke-Suleskard åpner vel såvidt jeg leste et sted på fredag - eller var det forrige fredag?

slapp av, det er meldt 3+ lite vind og ingen nedbør på fredag kl 14 over hardangervidda....dette går helt fint.... vi ser det an på torsdag kveld.....vær meldingen er ikke til å stole på..... :lol: 8)

-4 grader og snøvær på Sirdal Høyfjellshotell nå 8)

Tror nok jeg helgarderer og kjører Krs-Lier-Hønefoss-Gol uansett. Har ikke lyst å ta noen sjanser på vei og føreforhold. Er ikke akkurat noen vinterbil jeg skal oppover med :lol:

slapp av, det er meldt 3+ lite vind og ingen nedbør på fredag kl 14 over hardangervidda....dette går helt fint.... vi ser det an på torsdag kveld.....vær meldingen er ikke til å stole på..... :lol: 8)

Det går garantert kjempefint over fjellet. Tar det piano.

Det går garantert kjempefint over fjellet. Tar det piano.

Piano er et fremmedord for oss :lol: :lol: :lol:

Vi må prøve og se om vi får en campingbil til og åpne pølsebua igjen slik som for 2 eller 3 år siden :lol:

Hallo....

"Avdeling Lyngdal" holder jo til her nede i sør hvor det hverken er snø eller minus grader så burde jo gå greit og kjøre denne veien.

Så kan vi jo for ei gangs skyld sove en time lenger enn dere  :lol:

Hørte jeg skål forresten?? :P

Reisefeberen står pakket klar  :lol:

Caropractor 1 kjører til Gol nå og han tar Hardangervidda.! Han ringte veitjenesten i dag, de sa det var ikke noe problem og ralle på sommerdekk over vidda :D

Da satser vi også på at det er bart og fritt leide i mårra :D

Takk for dddddddddddddddddddddddet og takk for meg :lol:

Er fine kjøreforhold over Hardangervidda har jeg fått beskjed om i kvell :D Ringer veiopplysninga i mårra tidlig og preiker med de for sikkerhetskyll :D

DA tar vi og kjører mot vidda i mårra som avtalt og er det mot formodning kaos så får vi ta en allternativ vei opp :D

Jeg nærmer meg SYKT avreise klar da bilen er pakka så si :D

Tar med meg 4. stoler som vi kan sitte i ute. En til mitt inndivid og 3. stk til utlån :D Bare de ikke havner ned på grillinga for da blir de nok deffekte i løpet av kvelden er jeg redd :lol: :lol: :lol:

ER JENGEN REISEKLARE??? :D :D :D

Er fine kjøreforhold over Hardangervidda har jeg fått beskjed om i kvell :D Ringer veiopplysninga i mårra tidlig og preiker med de for sikkerhetskyll :D

DA tar vi og kjører mot vidda i mårra som avtalt og er det mot formodning kaos så får vi ta en allternativ vei opp :D

Jeg nærmer meg SYKT avreise klar da bilen er pakka så si :D

Tar med meg 4. stoler som vi kan sitte i ute. En til mitt inndivid og 3. stk til utlån :D Bare de ikke havner ned på grillinga for da blir de nok deffekte i løpet av kvelden er jeg redd :lol: :lol: :lol:

ER JENGEN REISEKLARE??? :D :D :D

Jysla godt du tar ansvar å sjekke opp i vær og føre forhold !

Stola kan du stola på at e kjekt å ha, ja. Tvile på at eg he ved te å ta me meg nogen sjøl :?

Og: JA EG E KLAR!

Fruen kjørte hjem fra Geilo, over Hardangervidda i går kveld med A-klassen og synes det bare stod godt til.

Skulle hilse fra fruen og si at vi er noen pinglenakker dersom vi ikke tørr å kjøre i hennes spor  :lol:

PS! Telehiv takler hun dårlig, men antar det er lite ellers haddu hun klaget med 18" lavprofil på kåneracer'n

ser ut til at det blir hardangervidda på meg og. Må berre få henta bilen i frå verksted i kveld.

Den er på bunnpanne skifte. og DET tok tid.

Etter det er eg klar..med rom og bil. OG speilrefleks.

Kjører etter jobb ca kl 12 håper eg. Lurer på om eg kommer til

å treffe noken på veien med stjerne..