Jump to content

Lassen's S124 1994 E220T Sportline (Solgt)

Lassen
 Share

Recommended Posts

Nydelig bil!

Bornitt må være den peneste fargen på W124 :) Derfor har jeg den fargen på både bruksbil og delebil :lol:

Skulle ønske de felgene du har fortsatt var og få kjøpt nye, de kler bilen din MAX!

Dørene jeg hadde på delebilen er nok ikke noe bedre enn de du har dessverre :(

• Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nydelig bil!

Bornitt må være den peneste fargen på W124 :) Derfor har jeg den fargen på både bruksbil og delebil :lol:

Skulle ønske de felgene du har fortsatt var og få kjøpt nye, de kler bilen din MAX!

Dørene jeg hadde på delebilen er nok ikke noe bedre enn de du har dessverre :(

Sinnsykt fornøyd med felgene eg og! :) Litt bra de ikke selger akkurat slike lengre da de blir litt mer sjeldne sjøl om d e replica. Ja må få tak i noen dører, sendte en mail til en i nærheten men var ikke så mye respons å få så du må gi en lyd om du har noen på lur! :)

Larzon felger du har?

Nope, vet ikke helt hvilke felger det er! Er noen amg kopi felger som eg kjøpte av Charlie på forumet. Men de selges ikke lengre. Så larzon felgene er vel de nærmeste du kommer men er ikke identisk design!

• 3 weeks later...

Då var bilen endelig godkjent, bare noen måneder for sein! :P

Byttet følgende, ikke alt som var nødvendig for kontrollen men alt hjelper:

- Begge bærearmene framme

- Nye bremseskiver og klosser framme og bak

- Alle casterstagene bak

- Ytre foring i bærearmen bak

- Opphengsforingene bak

- Håndbrekksvaierene ut til hvert hjul

- Bremseskjoldene bak

- Fjernet litt lys før kontrollen, kommer nok på igjen! Xenon og grøft da de ikke var helt montert skikkelig! Noen som har tips til å montere grøftelysene i AMG Gen II fangeren? Er uoriginal så mangler gjerne noen fester, men originale lys da!

Skal på "langtur" langs sørlandskysten på mandag så satser på det går bra etter alt som er fikset! :)

• 3 months later...

Liten update:

Har over lengre tid hatt en klunkelyd bak i venstre bakstilling. Det meste er nytt der bak så fant ut at det måtte være "demperen" på venstre side bak som var skylden. Fikk byttet i dag og bilen ble som ny igjen! :D Viste seg at det nederste leddet under selve sylinderen var helt slakk i slik at var det som mest sannsynlig var synderen! :) Så no gleder eg meg til å kjøre til jobb hver dag igjen! :D

• 2 weeks later...

Helt rå 124 du har :-D  liker att det er flere på forumet som kjører stance stil :-)

Må skrik ut om du skal på flere OijOij treff. jeg skal vertfall prøve å komme meg på de fleste nå til sommeren :-D

Takk takk, ja blir vel kanskje noen flere treff neste år. Får se om eg fortsatt har bilen da så tar eg vel kanskje turen over fjelet! :)

• 5 months later...