Gunnar B Hagen Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 i Thailand er det vist ingen ting som sjokerer meg når det gjelder kjøretøy lenger. hvertfall ikke etter å sett denna bussen her. blitt stoppa med denna i norge så hadde mann vell mista både dåps attest å førerkort Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar B Hagen Posted February 2, 2011 Author Share Posted February 2, 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TommyGun kal.45 Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Hmmm buss med sidepipes+dillemikk=butt-ugly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
E220 Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 er mye rat i Thailand når det gjelder bus ja. Er å like mye rart når det sjaføre på disse. har bodd så pas lenge der nede tidligere at er der noe jeg ikke kjøre med så er det nettopp bus på lengre strekninger da det er med livet som innsats. Er ikke så få passasjere som bli lemlestet eller drebt i bus krasj årlig. Har set en god del krasj gjennom årene så nei aldri bus der i gården. Men egen bil er helt topp. 200bath(40nok) i fartbot å et smil når du betaler er til å leve med hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegard B Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 hjelper ikke med mye lys,når du ikke ser ut av frontruta he he Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Om å gjøre å ikke ærte på seg han der Jeg gjorde nemlig det en gang. Litt ubevisst egentlig, for da jeg satt inn ny frontrute i bilen for noen år siden, syntes jeg av og til at noen kjørte med så forbaska sterke lys. En gang blendte jeg feil mann da jeg skulle fortelle bilisten som kom i møtet hadde på helys. Jeg forsto jo fort at jeg hadde byttet til klarere rute da jeg plutselig ikke så en dritt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Erik Skaug Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 bussen er vel fylt opp med aggeragat vis man skal klare å drive alle de lysa der, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallgeir Helland Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 bussen er vel fylt opp med aggeragat vis man skal klare å drive alle de lysa der, Tipper de lyser i rekkefølge, disco-stil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleks Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 No drit om man har lyskontroll/justering til fastpris og denna figuren kommer innom Ja man sliter litt da :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts