Jump to content
MerceJenta

Lisa's `89 230CE

Recommended Posts

Dette er da min coupe. (Kjøpt 10.09.2010)

Da fant jeg meg bil. Var og så på 2 stk, og denne ble det til slutt.  Betalte 15.000 får den. Om den er verd det, vet jeg ikke noe om. Men finner vell uttav det.

Fikk med 4 sommerhjul, 4 vinterhjul(lik som sommerfelgene),reservedekk,hvite blinkers til skjermer og foran + litt annet småtteri som ikke er montert.

Etter som hva jeg har sett på bilen så kan jeg vell si at den er 98% rustfri uttvendig.

Motoren vet jeg ikke så mye om egentli. Får skrive litt om det når Fredrik B kommer og ser på den til uka.

Det skal vell gjøres ganske mye med denne, og en ting er og omlakkere den. =) hehe

Utstyrslista;

240        OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR

412        ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE

420        AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR

430        HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT

506        OUTSIDE REAR VIEW MIRROR, LEFT AND RIGHT HEATED, L.H.D

570        FOLDING ARMREST, FRONT

583        ELECTRIC WINDOW LIFTER, 2-WAY

620        AIR POLLUTION CONTROL

640        15-HOLE LIGHT ALLOY RIMS

877        READING LAMP IN THE REAR    

271        T.PHONE PRE-INSTALLN.COMPL.D-NET MOBILE ON TOWER

12092010064.jpg

11092010047.jpg

11092010050.jpg

11092010049.jpg

11092010048.jpg

11092010045.jpg

11092010043.jpg

12092010070.jpg

12092010069.jpg

12092010068.jpg

12092010066.jpg

12092010065.jpg

Har fått ordnet opp litt med bilen da. Var litt rust i hjulbrønn som jeg måtte ta:

14092010074.jpg

14092010075.jpg

14092010076.jpg

fått pusset litt:

15092010086.jpg

Ferdig pusset og behandlet med bengalakk og owatrol=)

02102010135.jpg

02102010136.jpg

02102010137.jpg

02102010138.jpg

Så var det interiøret sin tur å få seg en rens:

før:

11092010047.jpg

etter:

25092010114.jpg

25092010116.jpg

25092010117.jpg

25092010118.jpg

Måtte jo også lakkere om treet i bilen:

02102010152.jpg

02102010153.jpg

Mer som er gjort er at det er montert el-ruter bak, komfortstyring og fjærnstyrt sentrallås. skiftet også tennplugger her om dagen  :D

Så nå tror jeg ikke jeg får gjort mer før nest år. Er jo trossalt bare 21 dager til termin nå=)

Det var jaggu på tide du fikk deg en pålogging her.  :D

Har du montert no treverk enda? Er spent på hvordan det blir med det sorte.

Da kommer det litt bilder.

Min og Fredrik B sine coupeer:

DSC_0073.jpg

DSC_0071.jpg

DSC_0070.jpg

Og her er bilde etter jeg har fått alt inni bilen igjenn. Må bare si at jeg skal lakkere nye treplater inni bilen. Disse var sprukket, så er ikke helt fint enda. =)

DSC_0074.jpg

DSC_0075.jpg

Som dere ser så mangler jeg panelene bak. Prøver og få taki, men det var ikke så lett. Så om noen vet av noen som har så si i fra=)

DSC_0076.jpg

DSC_0077.jpg

Fått på ny skiltplate og nye baklys:

DSC_0080.jpg

DSC_0078.jpg

Må jo ha litt lyd i bilen, så har montert opp forsterkere og ledninger. Er ikke lagt opp så fint enda, men det er nå skjult i hjulbrønnen=)

DSC_0079.jpg

Velkommen til klubben Lisa! På tide at du fikk ditt eget medlemskap :D.

Var helt sinnsykt bra med sort treverk!! Fikk litt å tenke på jeg også nå, selv om jeg er VELDIG glad i nøtte-tre :D

Likte svart mye bedre jeg ja. Er ikke så glad i treverket. Ja, var digg å få egen bruker nå ja. Ble litt forvirrende før.

Jeg syns normalt aldri det er fint med noe annet enn originalt treverk, men dette så slettes ikke så ille ut. Ikke helt 100% finish, så det er litt å gå på, men slettes ikke gærent!

Ta noen bilder uten blitz'a !

Kamera på stativ, litt skumring, interiørlys på, og bilder med riktig hvitbalanse og uten blitz, så tror jeg det blir veldig fint :-)

hehe. Ja, var Fredrik som tok bildene. Skal få han til og ta noen i morgen.

Som skrevet tidligere i tråden så var alt av treverk i bilen sprukket opp, så dette var egentli bare får å prøve å se hvordan det ble. Så når jeg får taki nytt, så blir dette gjort 100% bra.

Er det fuktig på høyresida der, eller er det bare lyset/trekket som spiller meg et puss?

DSC_0078.jpg

Må jo ha litt lyd i bilen, så har montert opp forsterkere og ledninger. Er ikke lagt opp så fint enda, men det er nå skjult i hjulbrønnen=)

DSC_0079.jpg

Tror jeg har det tre panelet du mangler bak! Hvis jeg husker riktig så er det ikke noe fint men hvis du bare skal lakke det er det jo ikke noe problem:) send en pm om du er inntresert!

Dette er da min coupe. (Kjøpt 10.09.2010)

Det skal vell gjøres ganske mye med denne, og en ting er og omlakkere den. =) hehe

12092010064.jpg

11092010050.jpg

Hei.

Gratulerer med CE og i veldig fin farge!

Vet du fargekoden på den?

-arnt-

Tror jeg har det tre panelet du mangler bak! Hvis jeg husker riktig så er det ikke noe fint men hvis du bare skal lakke det er det jo ikke noe problem:) send en pm om du er inntresert!

Er ikke det jeg mangler. Mangler det skinn "dør" trekket bak. Det som var på bilen når jeg kjøpte den var sprukket opp og revnet.  :)

Er ikke det jeg mangler. Mangler det skinn "dør" trekket bak. Det som var på bilen når jeg kjøpte den var sprukket opp og revnet.  :)

ja men det har jeg også:P men er jo da bergnet til el vinduer!

ja men det har jeg også:P men er jo da bergnet til el vinduer!

Det passer bra det, for det er det hun trenger :wink:

Hei hei.

Lenge siden jeg har skrevet noe her så jeg.

Har fixet litt på bilen siden sist, så nå er det polering som står for tur. Må jo ha ny polert bil til gol. får bare håpe jeg har fått kjørt opp før treffet så jeg kan få med bilen min.  Gleder meg syyyykt nå, skal bli koselig og se dere alle igjenn. :)

Hei hei.

Lenge siden jeg har skrevet noe her så jeg.

Har fixet litt på bilen siden sist, så nå er det polering som står for tur. Må jo ha ny polert bil til gol. får bare håpe jeg har fått kjørt opp før treffet så jeg kan få med bilen min.  Gleder meg syyyykt nå, skal bli koselig og se dere alle igjenn. :)

Gol blir kanon Lisa....!!!!!    :partyman: