Jump to content
Mercedes-Benz Entusiastklubbs forum
Sign in to follow this  
Trond H.

Arrangement hos Star autoco Lørdag 30/10-2010

Recommended Posts

Førstkommende lørdag, 30/10, har Star autoco et arrangement i sin forretning i Solheimveien på Skårer, og har i den forbindelse forespurt om vi kan stille med noen få biler til "utstilling" og profilering av klubben. Så hvis noen kan tenke seg å være der mellom kl. 11.00 og 14.00 og representere oss hadde det vært supert.

Bra gutta.

Scwartze Taxi: De har kjørt noen "spoter" på radio metro denne uka, og kommer til å ha noe showgreier der, med radioen og noe sånt.  :D

Kan ikke se at det ligger noe på nettet.

Dette kræsjer jo litt med motormessa  :-)

Får vel tid til begge deler du?  8)

Nope, det kræsjer med en del annet også så det er så vidt jeg rekker innom messa søndag... lørdag mangler jeg egentlig 1 time midt på dagen for att ting skal gå i orden, men men.....

Dette kræsjer jo litt med motormessa  :-)

Får vel tid til begge deler du?  8)

Nope, det kræsjer med en del annet også så det er så vidt jeg rekker innom messa søndag... lørdag mangler jeg egentlig 1 time midt på dagen for att ting skal gå i orden, men men.....

Da passer det jo ypperlig å stikke innom Star den timen :-)

Takk til dere som stilte hos Star autoco og representerte MBE der på lørdag!!  :D  :D Godt jobba!!

Skulle hilse fra Truls hos Star. Han var kjempefornøyd med helga. Kunne ønsket seg mer folk, men det ble nok litt sparsomt pga. dårlig vær. Uansett et vellykket arrangement, der de fikk solgt litt biler og hadde en bra dag.