Jump to content

Lars Alex's 420 cdi

Lars Alex
 Share

Recommended Posts

• Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Gratis med grom vogn Lars Alex

Hva har du gjort med bremsekaliperne ?

er de lakkert eller har du byttet dem

hvis de er lakkert , hva slags lakk har du brukt og hvem har gjort det?

De er lakkert av meg. Kjøpte to komponent lakk på sankthanshaugen og tro til.

Husk å røre opp all lakken fra bunnen av. (det glemte jeg) Det var som å male med vann, he, he.

Det gikk bedre da jeg fikk med allt, gitt.

Ingen kommentar, egentlig... Ikkje noke anna en at GUD hjelpe MEG og DEG for en lekker bil! Råaste, penaste og mest elskverdige E-klasse mine aue har sett!

Kan eg spørr i kva prisområdet du måtte ut med for den? Liksom ikkje kvardagskost :lol:

Ingen kommentar, egentlig... Ikkje noke anna en at GUD hjelpe MEG og DEG for en lekker bil! Råaste, penaste og mest elskverdige E-klasse mine aue har sett!

Kan eg spørr i kva prisområdet du måtte ut med for den? Liksom ikkje kvardagskost :lol:

Du får gå inn på www.carshop.no og titte. Husk å ta hensyn til Km og utstyr. Designo lakk og interiør drar også opp prisen.

Kan si så mye, at den er betraktelig dyrere enn en 2006 320 cdi, men etter å ha prøvd den, så var det bare å ringe banken

og trå til.  8)

og et par av motoren. Hva synes? Stjerne eller ikke?

Personlig er jeg stor tilhenger av siktestjerna på panseret. Uten den blir panseret litt slik som "alle andre biler".

Her er jeg helt enig med Repvik,synes stjerna er ett must på panseret,DET er Mercedes da,ha den nydelige stjerna i siktet hele tiden  :D

gratulere med skikelig grom vogn,ser du har handla med dte gutta der her jeg kjøpt 4 biler og servicen og kunde vennligheten til de gutta der skal du leite lenge etter,har aldri hatt problem med noe som helst de fikser ting med en gang det er noe. :D

gratulere med skikelig grom vogn,ser du har handla med dte gutta der her jeg kjøpt 4 biler og servicen og kunde vennligheten til de gutta der skal du leite lenge etter,har aldri hatt problem med noe som helst de fikser ting med en gang det er noe. :D

Takker og jeg er helt enig når det gjelder gutta hos DTE. Kjempe service.  :D

• 2 weeks later...

Da er vinterhjulene på plass. Det ble som forventet en nedtur, men ser ganske ok ut. Problemet er jo at nå spinner det over allt. Må nok legge om kjørestilen en del, skjønner jeg.

2010-10-22150342.jpg

2010-10-22150458.jpg

2010-10-22150428.jpg

Her et bilde av speilet med carbon cover på.

2010-10-22150516.jpg

Og her prøvde jeg å få tatt bilde av fargen i sola. Det er ikke lett.

2010-10-22150320.jpg

FOR EN BØRSE!!!

Hvordan er dreimoment kurven i forhold til en 320? ser for meg at den ikke drar noe lengre men mye kraftigere :) ?

Flott stil du har på den også, kjører uten stjerne selv og savner den heller ikke.. Men er vel øyet som ser vel..

• 5 weeks later...

Meget fin bil! Men for å være helt ærlig så harmonerer ikke det eksklusive Designo-interiøret som oser elegance med Carbon-stylinga utvendig! Hadde passa bedre dersom det hadde vært en avantgarde-utgave med mer "børstastål" innvendig. Det er kvar sin smak, ikke misforstå!  :D

• 2 weeks later...

Har vært på Tonsåsen i Etnedal/Valdres i to uker nå og her har det vært 22 kalde om natta.

Bilen liker ikke det, da den må stå ute. Attpåtil har termostaten bestemt seg for at den må byttes.

Heldigvis skal jeg til oslo i helgen og får byttet den hos Berg's auto i morgen, fredag 3.12

2010-12-02095558ferdig.jpg

2010-12-02095540ferdig.jpg

Jeg har tatt meg en tur med den ca annenhver dag, men det er ikke hyggelig å komme ut til en bil som ser sånn ut.

Gleder meg til sommeren, gitt.

Jeg har tatt meg en tur med den ca annenhver dag, men det er ikke hyggelig å komme ut til en bil som ser sånn ut.

Gleder meg til sommeren, gitt.

Kaldstart av en stakkars diesel uten forvarming i -22C er ikke noe stas.

Den drar vel ikke mer enn 0,7-1,0 liter pr. time på tomgang? Kan du ikke bare fylle tanken og la den gå? :-D

• 4 months later...