repvik Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 LÆKKER bil Beklager de dårlige bildene, men mobil kamera er ikke all verden. Du får kjøre en tur innom Trondheim, så skal du få låne digitalkameraet mitt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars U. Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Gratis med grom vogn Lars Alex Hva har du gjort med bremsekaliperne ? er de lakkert eller har du byttet dem hvis de er lakkert , hva slags lakk har du brukt og hvem har gjort det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted October 8, 2010 Author Share Posted October 8, 2010 LÆKKER bil Beklager de dårlige bildene, men mobil kamera er ikke all verden. Du får kjøre en tur innom Trondheim, så skal du få låne digitalkameraet mitt He, he. Bare svipptur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted October 8, 2010 Author Share Posted October 8, 2010 Gratis med grom vogn Lars Alex Hva har du gjort med bremsekaliperne ? er de lakkert eller har du byttet dem hvis de er lakkert , hva slags lakk har du brukt og hvem har gjort det? De er lakkert av meg. Kjøpte to komponent lakk på sankthanshaugen og tro til. Husk å røre opp all lakken fra bunnen av. (det glemte jeg) Det var som å male med vann, he, he. Det gikk bedre da jeg fikk med allt, gitt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaajaren Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Ingen kommentar, egentlig... Ikkje noke anna en at GUD hjelpe MEG og DEG for en lekker bil! Råaste, penaste og mest elskverdige E-klasse mine aue har sett! Kan eg spørr i kva prisområdet du måtte ut med for den? Liksom ikkje kvardagskost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted October 9, 2010 Author Share Posted October 9, 2010 Ingen kommentar, egentlig... Ikkje noke anna en at GUD hjelpe MEG og DEG for en lekker bil! Råaste, penaste og mest elskverdige E-klasse mine aue har sett! Kan eg spørr i kva prisområdet du måtte ut med for den? Liksom ikkje kvardagskost Du får gå inn på www.carshop.no og titte. Husk å ta hensyn til Km og utstyr. Designo lakk og interiør drar også opp prisen. Kan si så mye, at den er betraktelig dyrere enn en 2006 320 cdi, men etter å ha prøvd den, så var det bare å ringe banken og trå til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odd Sigurd Posted October 9, 2010 Share Posted October 9, 2010 og et par av motoren. Hva synes? Stjerne eller ikke? Personlig er jeg stor tilhenger av siktestjerna på panseret. Uten den blir panseret litt slik som "alle andre biler". Her er jeg helt enig med Repvik,synes stjerna er ett must på panseret,DET er Mercedes da,ha den nydelige stjerna i siktet hele tiden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar B Hagen Posted October 9, 2010 Share Posted October 9, 2010 Grattis med en utrolig fin bil.. Den motoren hadde vært no å hatt under panseret på min 90m 300td. Hadde det blitt fart i gammla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted October 9, 2010 Author Share Posted October 9, 2010 Stjerna er på igjen. Det er jo greit når det bare tar to minutter å bytte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted October 9, 2010 Share Posted October 9, 2010 Jeg synes det gir et litt tøft look uten stjerne. Prøvde dette selv, men synes det ble veldig rart og uvant uten stjerne fra førerposisjon. Så stjerna kom fort tilbake Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 Grattis med en sinnsykt fin bil lars. Hadde jo gleden av å se den i går.... Grisefin og rå bil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted October 12, 2010 Author Share Posted October 12, 2010 Grattis med en sinnsykt fin bil lars. Hadde jo gleden av å se den i går.... Grisefin og rå bil Takker så mye Thor-Egil og alle andre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ole i Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 gratulere med skikelig grom vogn,ser du har handla med dte gutta der her jeg kjøpt 4 biler og servicen og kunde vennligheten til de gutta der skal du leite lenge etter,har aldri hatt problem med noe som helst de fikser ting med en gang det er noe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted October 12, 2010 Author Share Posted October 12, 2010 gratulere med skikelig grom vogn,ser du har handla med dte gutta der her jeg kjøpt 4 biler og servicen og kunde vennligheten til de gutta der skal du leite lenge etter,har aldri hatt problem med noe som helst de fikser ting med en gang det er noe. Takker og jeg er helt enig når det gjelder gutta hos DTE. Kjempe service. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted October 22, 2010 Author Share Posted October 22, 2010 Da er vinterhjulene på plass. Det ble som forventet en nedtur, men ser ganske ok ut. Problemet er jo at nå spinner det over allt. Må nok legge om kjørestilen en del, skjønner jeg. Her et bilde av speilet med carbon cover på. Og her prøvde jeg å få tatt bilde av fargen i sola. Det er ikke lett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Friksen Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 FOR EN BØRSE!!! Hvordan er dreimoment kurven i forhold til en 320? ser for meg at den ikke drar noe lengre men mye kraftigere ? Flott stil du har på den også, kjører uten stjerne selv og savner den heller ikke.. Men er vel øyet som ser vel.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 Hvis du sliter med å holde veigrepet, så kan vi godt byttelåne til over vinteren. Bilen min har piggdekk, så den spinner ikke like lett Artig å se denne live i går. Utrolig rå bil! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
per89 Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Meget fin bil! Men for å være helt ærlig så harmonerer ikke det eksklusive Designo-interiøret som oser elegance med Carbon-stylinga utvendig! Hadde passa bedre dersom det hadde vært en avantgarde-utgave med mer "børstastål" innvendig. Det er kvar sin smak, ikke misforstå! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted December 2, 2010 Author Share Posted December 2, 2010 Har vært på Tonsåsen i Etnedal/Valdres i to uker nå og her har det vært 22 kalde om natta. Bilen liker ikke det, da den må stå ute. Attpåtil har termostaten bestemt seg for at den må byttes. Heldigvis skal jeg til oslo i helgen og får byttet den hos Berg's auto i morgen, fredag 3.12 Jeg har tatt meg en tur med den ca annenhver dag, men det er ikke hyggelig å komme ut til en bil som ser sånn ut. Gleder meg til sommeren, gitt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted December 2, 2010 Share Posted December 2, 2010 Jeg har tatt meg en tur med den ca annenhver dag, men det er ikke hyggelig å komme ut til en bil som ser sånn ut. Gleder meg til sommeren, gitt. Kaldstart av en stakkars diesel uten forvarming i -22C er ikke noe stas. Den drar vel ikke mer enn 0,7-1,0 liter pr. time på tomgang? Kan du ikke bare fylle tanken og la den gå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted December 2, 2010 Author Share Posted December 2, 2010 He, he. Det hadde vært en ide............. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viper Posted December 2, 2010 Share Posted December 2, 2010 Så litt kaldt ut ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 3, 2010 Share Posted December 3, 2010 Æsj, det er intet som er mer deprimerende enn å se sin bil slik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted April 9, 2011 Author Share Posted April 9, 2011 Her kommer et par bilder, som ikke er så kalde som de siste var. Som noen av dere sikkert ser, så er de tatt utenfor hos Inge Høyers billakkering, der lokallag oslo holder til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted April 9, 2011 Author Share Posted April 9, 2011 Tre bilder jeg tok i dag. Det var en periode i vinter jeg hadde lyst til å selge den, men nå......... ikke f......en. Så jævlig morro. Det ble litt rot med bildene her........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts