Jump to content

Nytt forsøk : ATV

Guest frodes.
 Share

Recommended Posts

Jeg prøver igjen lodde stemingen for å kjøre ATV. Det er et sted på Skarnes (såvidt over en time fra oslo-grensa med vetug kjøring).

De har 2x 125ccm, og en 150ccm som er aktuelle for oss voksne. De har også 2x90 ccm for mellomstore, og 2x40ccm for barna. Femåringen min har kjørt 40ccm sida i fjor vår, og det er stor stas.

Man betaler 50,- pr. tur, som er 3 runder på banen. Etter 4 turer er i hvertfall jeg såpass mørbanket at det er på tide å gi seg.

De har en diger lavvo der (tømmertypen), der det går ann å grille mat hvis man skulle ønske det.

De har åpent hele uka, så det går fint ann å legge et mandagstreff dit.

Prisen er det ikkno å si på, og Skarnes burde være innen rekkevidde for de fleste. Kanskje Eivind S kan dra med en haug rånere fra Kongsvinger også??

Hva med mandag 26.09 (om to uker)??[/i]

Guest Eivind Soltvedt
for langt? Men til Skien reiser de?

De som var i Skien er ikke de som synes det er for langt til Skarnes......

¨

det forklarer litt! ;)

Hei

Og takk for i går. Er helt enig om att dette er noe for oss men da jeg la opp til dette sist gang så mente mange att det ble for langt men jeg kan godt prøve igjen da vi har møte i kveld så får vi se da.

Max. Redusert

Ta det gjerne opp! Jeg ordner gjerne hele opplegget hvis det blir noe av.

Fra www.visveg.no (utgangspunkt karihaugen) :

Rutens kjørelengde : 62,7 km

Antatt kjøretid : 01:00 min.

Altså røffly en time fra oslo og ut dit når man kjører "normalt"

Hvis det er for langt å kjøre, kan man da umulig kalle seg bilentusiast??

Hei

Og takk for i går. Er helt enig om att dette er noe for oss men da jeg la opp til dette sist gang så mente mange att det ble for langt men jeg kan godt prøve igjen da vi har møte i kveld så får vi se da.

Max. Redusert

Ta det gjerne opp! Jeg ordner gjerne hele opplegget hvis det blir noe av.

Fra www.visveg.no (utgangspunkt karihaugen) :

Rutens kjørelengde : 62' date='7 km

Antatt kjøretid : 01:00 min.

Altså røffly en time fra oslo og ut dit når man kjører "normalt"

Hvis det er for langt å kjøre, kan man da umulig kalle seg bilentusiast??[/quote']

Hei

Skal prøve å få til mandag den 26/09 i kveld på møtet jeg da så håper vi på bra oppmøte da dette er noe jeg virkelig kunne tenkt meg selv også.

Max. ATV

:D Hei folkens :D

Dette er datoen som er blitt satt av til ATW Frode så nå er det bare å sette igang med forberedelsene og for dere alle andre bare og møte opp.

Dette vil stå på den kommende terminlista.

17/10

Cruising til Skarnes for å kjøre ATW med Avreise kl.17.00 fra Brobekveien

Vi prøver igjen å lodde stemmingen for å kjøre ATV. Da det er et sted på Skarnes bare litt over en time fra Oslo med fin kjøring.

De har 2x 125ccm, og en 150ccm som er aktuelle for oss voksne. De har også 2x90 ccm for mellomstore, og 2x40ccm for barna.

Man betaler 50,- pr. tur, som er 3 runder på banen. Etter 4 turer er man såpass mørbanket at det er på tide å gi seg.

De har også en diger lavvo der (tømmertype), der det går an å grille mat hvis noen skulle ønske det.

Rutens kjørelengde: 63,km. Ca antatt kjøretid:1 time.

8) Max. ATW

Dette er datoen som er blitt satt av til ATW Frode så nå er det bare å sette igang med forberedelsene og for dere alle andre bare og møte opp.

17/10

Gooooood! Skal se hva vi kan få til. Anbefaler alle å bli med på dette, det er dritkult!

Skal jeg be dem fyre opp grillen? De har en diger lavvo (på innvielsesfesten hadde de vært 40 stykker i den)

Kunne vært greit å vite noenlunde hvor mange som kunne tenke seg å bli med.

17/10

Gooooood! Skal se hva vi kan få til. Anbefaler alle å bli med på dette' date=' det er dritkult!

Skal jeg be dem fyre opp grillen? De har en diger lavvo (på innvielsesfesten hadde de vært 40 stykker i den)

Kunne vært greit å vite noenlunde hvor mange som kunne tenke seg å bli med.[/quote']

:D Hei Frode

Vet ikke hvor mange som blir med men gjetter sånn ca 15-20 stk.

Grillen må de gjerne fyre opp i hvis folk er innteresert i og ha med seg mat og grille.

Max. ATW

Grillen må de gjerne fyre opp i hvis folk er innteresert i og ha med seg mat og grille.

Max. ATW

atV' date=' Johnny :-)[/size']

Håper flest mulig blir med. Noen som har formeninger om grilling? Det er jævla slitsomt å kjøre i ett sett, så det er greit med litt pause innimellom. Dessuten har de ikke mer enn fire sykler (3x125 og 1x150)

Max. ATW

Håper flest mulig blir med. Noen som har formeninger om grilling? Det er jævla slitsomt å kjøre i ett sett, så det er greit med litt pause innimellom. Dessuten har de ikke mer enn fire sykler (3x125 og 1x150)

Vi dropper grilling. Det blir for mye styr. Det er ei bra burgersjappe på skarnes som vi kan besøke før/etter.

Max. ATW

Vi dropper grilling. Det blir for mye styr. Det er ei bra burgersjappe på skarnes som vi kan besøke før/etter.

:D Hei

:D Er egentlig enig i det.

Max. ATW

• 2 weeks later...

Hei igjen

Miner igjen om att vi ska kjøre cruising til Skarnes for å kjøre ATV.

Det eneste som kan by på litt problemmer er att det er mørkt nesten med en gang vi kommer ditt så vi får ikke kjørt maximalt fort men vi får kjørt da Atv enne har lys alle sammen

Her er også svar på noen spørsmål jeg har fått underveis.

1. Avreise kl.1700 fra Brobekkveien 102 B presist.

2. Og det blir ikke grilling men stopper en plass og tar kaffe/Matt

3. De har ikke kjøre klær men litt vinter dresser hvis det var av innteresse, noe jeg sa att det sikkert var, men oppfordrer folk til og ta med selv en varmedress eller lignende.

Max. Atv

3. De har ikke kjøre klær men litt vinter dresser hvis det var av innteresse' date=' noe jeg sa att det sikkert var, men oppfordrer folk til og ta med selv en varmedress eller lignende.

[/quote']

Lurt. Den kan godt være litt polstret også, da det er ganske tett mellom buskene der. Noen av oss kommer helt sikkert til å dra av litt i løpet av kvelden.

Guest Eivind Soltvedt

Noe sted man skal møtes? Aner ikke hvor på skarnes dette er! ;)

Og jeg ber om forståelse for at jeg IKKE møter opp med MB der i morgen.

Har akkurat plukka ut dynamoen. Litt miserabel sak, etter 15 år og 306000km, med utslitte lagre, børster og godt brukte sleperinger (eller hva det nå heter)

Noe sted man skal møtes? Aner ikke hvor på skarnes dette er! ;)

Og jeg ber om forståelse for at jeg IKKE møter opp med MB der i morgen.

Har akkurat plukka ut dynamoen. Litt miserabel sak' date=' etter 15 år og 306000km, med utslitte lagre, børster og godt brukte sleperinger (eller hva det nå heter)[/quote']

Hva med å møtes på Esso på skarnes? Jeg må kjøre kvinnfolket hjemom først i mårra, så jeg får ikke møtt opp i brobekkveien. Regner med jeg kjører til Vormsund og møter folket på shell-stasjonen rett over elva der.

Noen greier vel å finne veien til vormsund uten meg?

Guest Eivind Soltvedt

Da blir det rallipoint på esso på skarnes kl 18 (sånn ca)

Se etter en mann med molefonkent uttrykk og grå sitron bx.. ;)