Jump to content

Stavanger avd til Gol 2010...

Recommended Posts

• Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hollois!

Som nyinnmeldt entusiast tæge me sjansen på å henga på "kollonnen" oppøve.(fredag 9.00)Tjensvoll

Kåre M.er kartleser i SL"n

Svein E.Madland.

KJEMPEKJEKT Svein (eller 3839 :lol:)

Beklager Terje, men vi må melde pass i år.

Det har blitt for mye annet som har fått prioritet, satser heller på å være klar til Våler

Uff Uff Uff :( :( :(

Dere får stille sterkere på Våler :D :D :D

Har Teddy funnet ut om han skal være med opp?

Gikk noen rykter om at han skulle kle seg ut for karneval i stede............ :shock:

Jeg skal reise i Curlingbuksen min, så skal holde mitt eget karneval på Gol har jeg funnet ut...!!! 8)

ha ha Terje,

I ditt nærvær er vi alle på Tivoli uansett om du ikler deg klovnebukse eller ikke  :D 8)

Charlie,

Jeg er nok ikke nok MANN denne helga dessverre. Med litt trixing klarer jeg å dra alle arvingene med på ACDC konserten søndag kveld i Oslo. Det blir dessverre litt i tøffeste laget om to av guttene skal skulke hver sin eksamen på fredag for å nå Gol. Det er slike ting som det ikke er så lett å planlegge med.

Godt at du Charlie er MANN - kan faktisk komme godt med - du har jo to høner som begynner for alvor å sprette med fjørå om en 10 års tid. Her er det bare å bygge seg opp  :D  8)  :D

Med litt trixing klarer jeg å dra alle arvingene med på ACDC konserten søndag kveld i Oslo. Det blir dessverre litt i tøffeste laget om to av guttene skal skulke hver sin eksamen på fredag for å nå Gol. Det er slike ting som det ikke er så lett å planlegge med.

Guttene har vel begge både lapp og bil og burde vel klare seg greit uten gamlefar på tur???

Eller er det gamlefar som ikkje klare seg uten guttene??

Da fikk jeg et avbud fra Roger Undheim :(. Odd Sigurd har også meldt avbud :(. Ole Hedemann har mot sin vilje endret status til usikker, siden han kanskje ikke får bilen sin igjen fra ombygging :(.

Dermed ser oppdatert liste slik ut;

-Terje Holgersen

-Charlie m/ familie

-Steinar m/ familie.  (Henger seg på i Aksdal)

-Leif Magne Tjelta, bil nr 1

-Leif Magne Tjelta, bil nr 2

-Brøl og Josefine

-Bjørn og Torgeir m/ 2 barn

-Thomas Nygård

-Morten "Cabcruser" Stuestøl og Madeleine

-Nils fra Lyngdal

-Svein Madland

Er det flere som vil henge på oppover?? Vi reiser som sagt fra Esso på Tjensvollskrysset fredag 28. mai klokka 09:00

off off Morten, ja - det er ikke alltid like greit  :(    ACDC fikk bare høyere prioritet enn Gol - dessverre

Fikk forhandlet frem flytting av Vetle's (14) heldagsprøve på mandag, men tentarmen i Engelsk på fredag var det verre med.

Vær trygg på at ingen andre har tatt storebror plassen din, du er fortsatt største storebror her i huset  8)

Kan dessverre ikke få med seg alt en vil...!!! Trøster meg med at Bernt stiller neste år, med eller uten tvang 8) :lol: 8)

Husk møte opp 09.00 og båten går 10.00 :D

Holder troppenne frem til Odda og etter det kan villhestenne/ponnyenne/eslenne "what ever" slippes løs :lol:  

Blir en kanon tur uannsett, så er ikke bekjymret :D Jeg ligger først og holder styr på troppen frem til Odda...!!! De som vil frese på før det kan gjøre det på båten :lol:

Kunne godt hatt ein uga t med fint vær før denne turen, sånn at eg hvertfall kunne gjort nåne med bilen..  :? Ser ikje ud som d blir radio forbindelse heller på meg i år.. Men konge blir d uansett!!  :D

Kan dessverre ikke få med seg alt en vil...!!! Trøster meg med at Bernt stiller neste år, med eller uten tvang 8) :lol: 8)

Holder troppenne frem til Odda og etter det kan villhestenne/ponnyenne/eslenne "what ever" slippes løs :lol:  

Blir en kanon tur uannsett, så er ikke bekjymret :D Jeg ligger først og holder styr på troppen frem til Odda...!!! De som vil frese på før det kan gjøre det på båten :lol:

Måkke glemme is-stoppen i Etne :D

Vi skal ikke stoppe på Shell`en på Knapphus slik vi gjor i fjord? :P

Kunne godt hatt ein uga t med fint vær før denne turen, sånn at eg hvertfall kunne gjort nåne med bilen..  :? Ser ikje ud som d blir radio forbindelse heller på meg i år.. Men konge blir d uansett!!  :D

Ligger den i Dalen ?

Kan muligens kjøre innom på morgenen ned fra fjellstroka innafor

Sikkert ikke noe problem det, men det er jo ikke så langt fra vi kjører av ferjen til den bensinstasjonen. Blir jo en ganske lang økt fra Shell´en til Odda da. Dessuten så er det jo gode muligheter til å handle på Rema 1000 ved siden av bensinstasjonen i Etne for de som vil det. Men for all del, det var bare et forslag fra min side. Er med på stopp på Knapphus også jeg :D

Ikke sikkert vi klarer å holde følge med resten uansett heller :?. Vi har jo Line på 2 måneder også med oss, så det kan jo være at vi må kjøre løpet selv oppover og stoppe flere steder underveis. 

Sikkert ikke noe problem det, men det er jo ikke så langt fra vi kjører av ferjen til den bensinstasjonen. Blir jo en ganske lang økt fra Shell´en til Odda da. Dessuten så er det jo gode muligheter til å handle på Rema 1000 ved siden av bensinstasjonen i Etne for de som vil det. Men for all del, det var bare et forslag fra min side. Er med på stopp på Knapphus også jeg :D

Ikke sikkert vi klarer å holde følge med resten uansett heller :?. Vi har jo Line på 2 måneder også med oss, så det kan jo være at vi må kjøre løpet selv oppover og stoppe flere steder underveis. 

Vi stopper i Etne :D :D :D

Så kan de som vil ha is kjøpe det og de som vil handle kan gjøre det :D Prøve og ikke la stoppen dra for langt ut, da vi må komme oss opp innenfor en sjebelig tid :P