Dani mb Posted December 24, 2009 Share Posted December 24, 2009 Ønsker ALLE en deilig jul, enten med snø eller uten snø http://www.youtube.com/watch?v=LHIeH8wTWjI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted December 24, 2009 Share Posted December 24, 2009 Gooooooooooooooo Jul til alle på Sørlandet :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans-Petter Posted December 24, 2009 Share Posted December 24, 2009 god jul folkens! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viper Posted December 24, 2009 Share Posted December 24, 2009 God jul ja! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.H Posted December 24, 2009 Share Posted December 24, 2009 God jul allesammen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 Fortsatt God Jul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 ho-ho jeg fikk Julehilsen fra sørlandet i natt klokken kvart over fire kona ble rett&slett overbegeistret når mobilen droigang ACDC på full guffe heia sørlandet ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 ho-ho jeg fikk Julehilsen fra sørlandet i natt klokken kvart over fire kona ble rett&slett overbegeistret når mobilen droigang ACDC på full guffe heia sørlandet ! Samme fikk jeg :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 ho-ho jeg fikk Julehilsen fra sørlandet i natt klokken kvart over fire kona ble rett&slett overbegeistret når mobilen droigang ACDC på full guffe heia sørlandet ! Samme fikk jeg :lol: Har du også ACDC som ringelyd :shock: Forøvrig, ha en riktig god jul der nede på sørlandet også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 ho-ho jeg fikk Julehilsen fra sørlandet i natt klokken kvart over fire kona ble rett&slett overbegeistret når mobilen droigang ACDC på full guffe heia sørlandet ! Samme fikk jeg :lol: Har du også ACDC som ringelyd :shock: Forøvrig, ha en riktig god jul der nede på sørlandet også Har ikke ACDC som ringetone, men nermere bestemt så har jeg julemusikk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts