Jump to content

Stavanger: bukk booking

Guest bska

Recommended Posts

• Replies 462
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

da var alt i orden igjen.. bilen kom seg greit opp bakken med litt hjelp fra en Jeep Cherokee 4WD.. fått vasket inni og bilen står nå til tørk..

skal vel opp di nærmeste dagene og dekke den til.. så begynner motor prosjektet.. må få bilen i gang før jeg begynner med sånn små plukk som jeg egentlig tenkte å gjøre først..

taue.JPG

jepp.. forgasseren har streika, så nå har jeg kjøpt meg en 2.3 av Sven Håkon som skal nedi istede.. lakking av motor rom osv osv.. mye planer, lite tid :P

etter dette skal BMW skjørta og speila bort og byttes ut med originale MB saker.. så har endel som må gjøres..

Ser bra ut George, godt at du fikk den inn uten videre problemer! :)

Er den fremdeles mobil slik at den kan trilles frem og tilbake for aa faa plass til aa jobbe rundt den?

den er ikke mobil.. men skal opp dit i morgen tidlig, så da gjør jeg den mobil ;-)

da var første dag med demontering ferdig.. har fått flyttet den litt lengre inn når jeg gikk og satt fangeren på taket.. er litt bedre plass til å komme inn nå ;-) og den er mobile ;-)

Delen jeg tar av skal jeg klare å holde orden på. skal ta med flere esker neste gang til å legge ting i slik det ikke blir noe mer rot ;-) nå har jeg ikke låsbare skap lengre da, men kansje de kan fikses.. får se på det :)

Delen jeg tar av skal jeg klare å holde orden på. skal ta med flere esker neste gang til å legge ting i slik det ikke blir noe mer rot  nå har jeg ikke låsbare skap lengre da, men kansje de kan fikses.. får se på det

Ha, ha...tror jeg ler meg ihel...!! #-o

Jeg og Thomas hadde et "lyst" øyeblikk og skulle åpne de skapene som var tomme (flere skap manglet nøkler når vi fikk dem) men etter å ha "brutt" opp 2 skap med masse Mercedes deler inni fant vi ut at dette ikke var det smarteste vi hadde gjort.... :lol: ](*,)

Jeg kan hive tingene mine inn i langskapet så kan du få det George..!!

Vil med dette si at alle skriver navnene sine på skapene slik at vi kan få brukt alle de tomme skapene :mrgreen:

He, he..... vi holdt på å rydde, sope og hive en hau med boss og drit slik at Arnfinn fikk seg et skap og det så litt bedre ut der oppe, så kom jeg på alle de tomme skapene i reolen som ingen brukte...... :lol:

At jeg aldri kan lære meg å holde kjeft.... ](*,) ](*,) ](*,) :P

Skal gjøre det godt igjen, George kan få det ene skapet mitt, det er låsbart.... :lol: