Jump to content

Stavanger: bukk booking

Guest bska

Recommended Posts

• 1 month later...
  • Replies 462
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ser ut som det blir en liten helgevisitt på meg til helgen!

Tar derfor bukken hele lørdagen, eller hvertfall frem til vorspeltid, lørdag den 22/7. Frode skal visst bruke den på søndagen, for andre som har tenkt seg opp...

M.

• 4 weeks later...

Hele gjengen kommer mest sannsynlig på Mandagstreffet, da kan du sikkert avtale med å låne nøkler av noen hvis det er ledig plass..... 8)

Jeg kommer på mandag, men er "ikke tilgjengelig" resten av uka desverre.... :lol:

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Gøran står på bukken, og kommer sikkert til å stå der et par dager...... hvis det er prikært så er det hjul på den, men den mangler girkasse.... send en sms til Gøran og spø om han kan sette den på gulvet...... men etter festen på lørdag... :wink: :partyman:

Siden mekkelokalet nå ser ut til å ha blitt gjort om til lagerlokale, kreves det litt koordinasjon for å få gjort noe der oppe.....

Skal ikke opp før på søndag ettermiddag, kveld. Sannsynligvis ik før 16-17.

Hvis det skal være noen vits for meg å reise opp i det hele tatt, må eg ha bukken. Har snakkt med Gøran som har sagt han kan komme opp med nøkler til Audien, men da må det være plass på langsiden til å sette den inn der. Får du Frode satt din innerst så det blir plass til både din og audien der eller?

M.

Haster det slik..?? :?

Jeg tror ikke det går å trø 2 store stasjonsvogner inn på langsiden, men hvis det er veldig viktig for deg å få ting gjort så kan du jo prøve..... :lol:

Du kan jo få nøklene til 190`en til Svenni og kjøre den ut, da er det ikke noe problem å trille min inn der og gøran sin på langsiden..... så kjører du bare 190`en inn mellom bukken når du er ferdig så flytter vi den senere.... :P

Men det er fest i Noredalen på lørdag, så hvordan det ser ut der søndags formiddag er ukjent.....så jeg vil ikke ha noe "skjennepreken" fra Mr Tidy på søndags kveld... :wink: ](*,) :partyman: :supz:

• 4 weeks later...

Du kan jo få nøklene til 190`en til Svenni og kjøre den ut

Med fare for å virke surmaget; Jeg hadde blitt relativt irritert dersom jeg fant ut at bilen min ble flyttet eller på noen annen måte tuklet med uten at jeg fikk vite om det. Jeg innser at vi må være fleksible og runde i kantene pga flere lagringsobjekter og langtidsprosjekt enn tiltenkt, men å slå seg frem på denne måten blir i overkant for mitt vedkommende.

Jeg må få presisere at jeg slett ikke er irritert når jeg skriver dette innlegget all den tid jeg tar for gitt at dette enda ikke har skjedd uten samtykke.

Me har jo hatt rally med den i Noredalen "traktene" nå i 2 mnd`er..... du er jo alltid "over there" så det merker du ingenting av.... det du ikke vet har du ikke vondt av.... :lol:

Har begynt å plukke deler av den nå....så det er best du beveger ræævva di opp i dalen før det ikke er noe igjen..... 8)

• 4 weeks later...
  • 1 month later...

Tenkte meg en tur på bukken helga 16. og 17. desember om mulig.

Kassen til audaen er ferdig nå, og klar for montering. (Endelig..)

Stor takk til simen Malerbakken som klart å skaffe delene som audiforhandlerne ennå ikke har fått tak i. (3 mnd siden bestilling)

• 2 weeks later...