Jump to content

Stavanger: bukk booking

Guest bska

Recommended Posts

• Replies 462
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bukken må ha en liten justering før den brukes igjen.

Forbudskilt henger og på bukken.

Så bukken er nå "justert" ???

Får alltid løftet bilen opp, så er det bare å ta bussen hjem...

Bukken må ha en liten justering før den brukes igjen.

Forbudskilt henger og på bukken.

Så bukken er nå "justert" ???

Får alltid løftet bilen opp' date=' så er det bare å ta bussen hjem...[/quote']

Nei, som sagt så er flyforbudet IKKE opphevet ennå, grunnet mangel på justering :lol:

Flyging i Noredalen er for tiden på eget ansvar, med buss hjem som risiko

• 1 month later...
Tenkte å starte "operasjon bremserør" i ettermiddag og ut over kvelden på bukken i Noredalen. Kan gå fort eller sakte...

Operasjon bremserør, gikk ikke overraskende noe saktere enn antatt, og derfor er bukken og opptatt i morgen, onsdag 25. mai.

• 1 month later...
  • 4 months later...
  • 5 months later...

Da tar jeg bukken Mandag 1 mai, i fra morgenen av og utover dagen, vet ikke hvor lenge.... :P

Skal bytte balatakoblinger, sette på andre puter bak, montere rep sett dempere bak+++ så hele dagen går sikkert..... 8)

Da tar jeg bukken Mandag 1 mai, i fra morgenen av og utover dagen, vet ikke hvor lenge.... :P

Skal bytte balatakoblinger, sette på andre puter bak, montere rep sett dempere bak+++ så hele dagen går sikkert..... 8)

Satse me på å slenga bredde-kittet på min og då? :D Nå ligge d i bilen å vente på å bli montert... :wink:

• 2 weeks later...

Jeg trenger SÅ sårt torsdagen til å skru på mitt kjære kjøretøy.....  :lol: Trenger nødvendigvis ikke bukken, men hvertfall en oppstillingsplass - skal skru ut interiør og strekke noen kabler på nytt....

Er det noen andre som kommer opp denne dagen? Og starter dere da tidlig?? (har dessverre ikke noe spesielt med verktøy her i Stavanger for øyeblikket jeg - håper det endrer seg SNARLIG!!)

Hmmrf.... så var det dette med andelseiere vs. klubbmedlemmer da... la ikke det skli ut

Jeg skal opp på bukken i dag rett etter jobb og stå utover kvelden for å bli ferdig med eksosen, jeg skal nok ikke opp på Torsdag, men tror at andre skal det.....

Hvis ingen andre skal så gi beskjed så kan vi sikkert ordne noe... :P

Jeg trenger SÅ sårt torsdagen til å skru på mitt kjære kjøretøy.....  :lol: Trenger nødvendigvis ikke bukken, men hvertfall en oppstillingsplass - skal skru ut interiør og strekke noen kabler på nytt....

Er det noen andre som kommer opp denne dagen? Og starter dere da tidlig?? (har dessverre ikke noe spesielt med verktøy her i Stavanger for øyeblikket jeg - håper det endrer seg SNARLIG!!)

Hmmrf.... så var det dette med andelseiere vs. klubbmedlemmer da... la ikke det skli ut

Jeg beklager at jeg i det hele tatt spurte. Det skal ikke gjenta seg.

Var ikke det jeg skrev.