Jump to content

ØHN

Members
  • Posts

    1,958
  • Joined

  • Last visited

About ØHN

  • Birthday 01/25/1968

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

ØHN's Achievements

2

Reputation

  1. Hvis du ikke får verkstedet til å fjerne det, kan du fjerne dette selv ved å bruke en "Clay bar" (leire beregnet på lakk). Til og med Biltema har slikt nå, men usikker på hvor god den de har er. Jeg har fjernet "overspray" og malingsflekker på glass og lakk mange ganger med denne: https://www.amazon.com/Meguiars-C-2100-Professional-Detailing-Aggressive/dp/B0009IQYEO Bruk såpevann som "smøremiddel" på en spruteflaske sammen med clay. På glass setter ikke clay igjen merker (marring), så du kan trygt bruke den der. Men ikke bruk den på lakk uten å kunne bruke poleringsmaskin og maskinspolish i etterkant. Du må ofte rydde opp ugang på lakk etter bruk av clay
  2. Noen ganger er den en fordel å fylle og kjøre diesel
  3. Lett å havne i en boble med fokus på de minste detaljer. Jeg tror det er lurt å ta bilen i bruk et halvt års tid først. Da får man litt avstand, og setter pris på helheten. Hvis enkelte ting fortsatt gnager etter en tids bruk, er det nok verdt å bytte de ut.
  4. Det tyder på at den har blitt tatt godt vare på.
  5. Lakken i seg selv er den samme å jobbe med. Men fabrikken lakkerer ofte jevnere, uten matte felter med varierende lakkstruktur, og har sjelden mye lakkstøv.
  6. Ja, dette er øverste klasse av grom bil. Hadde det vært originallakk på den, hadde gleden vært total
×
×
  • Create New...